Share what you love suite

Hallo, 

Zijn jullie vandaag ook heerlijk koningsdag gaan vieren? 
Gelukkig zat het weer heerlijk mee, en konden we genieten van een zonnetje hier in het zuiden. 
Vanmiddag hebben we even op het terras gezeten in het zonnetje, genieten van een wijntje en de rest. Heerlijk, dat is vakantie. 

Ik heb vanaf vandaag vakantie gekregen, 1 week heerlijk genieten. Niets moeten. 
En ook tijd om me weer een bezig te houden met wat Stampin'Up! ons allemaal te bieden heeft. 
Ze hebben een bundel uitgebracht die voor ons al te pre ordenen is, en voor klanten vanaf 1 mei. 
Vooral de meest uitgebreide set vond ik erg mooi, maar je hebt drie keuzes in drie prijsklasse. 

Als je op de onderstaande afbeelding klikt kun je het PDF bestand inzien en daar zie je dus ook alle drie de bundels. 



Zodra ik de set binnen heb, ga ik er mee aan de slag. 
En jullie kunnen de set ook komen bewonderen op 18 mei, dan geef ik een workshop met deze bundel. Je bent van harte welkom, bestel je een van deze bundels en kom je naar de workshop, dan krijg je korting op de workshop prijs. Opgeven kan via ingrid.scrapfrutsels@gmail.com


Hieronder zie je een filmpje waarin je de bundel ook kan zien. 




Heel veel plezier er mee. 
En een fijn weekend gewenst. 
Zondag ben ik er weer, want dan begint een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. 
Zie ik je dan? 



Reacties