Enveloppeboekje met wat lekkers

*Stampin'Up! bestellen 30 maart, let op, dit is de laatste keer voor de SAB periode eindigt* 

Hey hallo, 
Vandaag even een klein verslagje van een leuke teamdag afgelopen zaterdag. 
Team Utopia van Miranda Mols had een leuke dag in Geleen. 
We hadden twee workshops, gegeven door teammaatje Janny, en Judith. 
Van Janny kregen we een hele gave workshop waarin je een klein boekje moest maken, met daarin hele gave fotootjes. Ik moet dit boekje nog af maken. Dus die krijgen jullie nog van me tegoed. 
Ook Judith gaf een gave workshop met een heel leuk kaartje, maar ook die moet ik nog af maken. 

Je kent dat wel, je hebt verschillende spulletjes bij, maar net op dat moment, heb je toch weer wat anders nodig. En je hebt het te druk met kletsen. 
Hieronder volgen foto's om jullie een idee te geven. 
Voor mijn uppie Miranda maakte ik een leuk enveloppe boekje met label, twee zakjes thee, en een heerlijk maskertje... 





Dit papier kun je bestellen gratis, tijdens de SAB periode, bij een bestelling van €60.00, het heet Springtime Foils DSP, het is heel mooi dik papier, wat je mooi zo kan laten, maar ook kan kleuren. 


Hieronder zie je het labeltje zitten. 


dit is het label waar ik nog een persoonlijke tekst op schreef. 


De voorkant van het boekje zie je hieronder. 


Hieronder zie je de achterkant. 


Hieronder zie je het team, de mensen die in ieder geval aanwezig waren. 


Hieronder ben ik druk bezig zoals je ziet... 


Het boekje in wording, met een heel duidelijke beschrijving erbij van Janny 



Ik heb bij thuiskomst meteen foto's besteld van 5x5 cm deze passen precies in het boekje. 


al met al een heel geslaagde dag..met een heel leuk team. 

En vindt jij het nou ook zo leuk ? Stap ook in dit geweldige team, en wie weet kan je volgend jaar ook mee, naar een hele gave teamdag. Kom gezellig in mijn team. Martine die rechts langs me zit heeft dit ook al een hele tijd geleden gedaan, zij is mijn downline, en samen hebben we nog hele leuke plannen gemaakt voor de toekomst. ... 



Reacties

  1. Ziet er weer top uit en super gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi boekje heb je gemaakt Ingrid. Chique uitstraling door de gouden accentjes in het mooie papier. Het ziet er heel gezellig uit zo met z'n allen aan de knutsel :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een prachtig boekje gemaakt Ingrid......zo netjes afgewerkt!
    Je hebt een leuk verslagje van jullie knutsel dag gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er erg leuk uit ! mooi resultaat, nu nog zorgen dat ze de juiste spullen in de juiste substantie, lichaamsdeel gebruiken / doen hahahaha
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi verslag Ingrid ben reuze benieuwd naar je plannen samen met Martine.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt weer!! Altijd leuk om zoiets cadeau te geven en waarschijnlijk heel goed op te sturen ook. Jullie teamdag ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zeg, je enveloppeboekje. Echt voor een verwenmomentje met een lekker maskertje en een kopje thee erbij :-) Wat een leuk team zo bij elkaar, ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.