CASE the Designer

*Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you!* 

Hey hallo
Welkom weer leuk dat je er bent. 
Vandaag weer een CAS kaartje, en weer een kaartje waarbij ik lekker heb zitten kleuren met de Stampin'blends markers...
Het is deze keer de bedoeling dat je bij Global Design Project een kaartje gaat CAS-en 
 CASE = Copy And Selectively Edit
van een designer, dat is deze keer Steffi Helmschrott

Ik ben aan de slag gegaan met de set Lots of Lavender, 
deze set is nog gratis te krijgen bij een bestelling van €60.00 tijdens de SAB periode, die nog tot en met 31 maart loopt. 



De bloem knipte ik uit, ik maakte een waterige achtergrond met een aquapainter, en stempelde wat hartjes... 
Hieronder zie je de kaart van Steffi. 


Deze kaart doet mee bij; GDP#128

Fijne zaterdag gewenst, morgen ben ik er weer. 
Zie ik je dan? 



Product List

Reacties

  1. Wat een prachtige Case! Mooie achtergrond. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die waterige achtergrond bij de lavendel! Kan niet wachten tot de lavendel hier in de tuin weer volop in bloei staat. Dar ruikt ook zo heerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, heel anders als het origineel en toch herkenbaar als CASE!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.