Kadootjes

*Mijn workshoppagina is weer bij gewerkt, neem je een kijkje? *

Kerstmis is de tijd van het jaar dat je ook kadootjes weg geeft. Ik maakte laatst voor mijn workshop gasten en mensen die een bestelling plaatste op het laatst van het jaar, een doosje met daarin vier theelichtjes. Deze theelichtjes omwikkelde ik met washitape in kerstdessin. Deze clear boxes zij kant en klaar te koop bij SU, en je kan er ook andere lekkere dingen in doen, een erg leuk weg gevertje. 
Mijn downline Martine, reageerde op dit bericht toen ik dit op Facebook postte dat zij er ook wel graag eentje had gehad. 
Voor haar maakte ik de onderstaande box, deze is ongeveer hetzelfde als ik eerder voor de workshoppers maakte. 



Maar bij haar deed ik er nog wat extra's bij, de box is namelijk niet door de brievenbus te verzenden, dus moest ik toch pakketpost betalen, ik dacht dan kan ik er net zo goed een leuk pakketje van maken.  Ik kocht  twee Tony Chocolonely en maakte er een passende doosje om heen. 
Dit maakte ik met de enveloppen punchboard en het rekenmaatje bij The Crafty Owl , ik pakte mijn meetlatje, legde twee Tony's op elkaar, en gaf de afmetingen in bij het rekenmaatje. 
Hij zegt je precies hoe groot je papier moet zijn, en waar je eerste en tweede punch moet staan, een kind kan de was doen. 
Snap je het niet, of weet je niet hoe het werkt, stuur me even een berichtje. 
Want dit is een erg leuke aanvulling op je punchboard. 



Hierboven zie je de twee Tony's in de verpakking, ik maakte het in Cup of Coffee sfeer, samen met de theelichtjes, en twee staafjes koffie en twee zakjes winterthee, ging het doosje richting Martine. 

Ook Paul had een wens om voor zijn collega's iets te doen met de kerst. 
We gingen her en der een kijkje nemen in winkels, maar als je voor elf collega's iets moet kopen loopt dat toch al snel op naar een aardig bedrag. Dus toen hij bij de Pizzabox zag liggen bedacht hij dat daar wel chocolaatjes in konden, en dat hij die wel weg zou geven. 
Prima, maar elf doosjes maken, ik had ook een strakke tijdsplanning, met mijn eigen ideetjes. 
Hij zou me wel helpen. Dat heeft hij netjes gedaan, hij heeft de sterren gestempeld op het doosje. 

Lieke draaide de boompjes en het hertje uit, en ik maakte de rest . 
De chocolaatjes kwamen van Rousseau, en die hebben leuke chocolaatjes in kerstfiguurtjes. 


Ik maakte elf doosjes en deed er drie chocoladefiguurtjes in. 
De collega's van Paul, waren er heel blij mee. En verrast natuurlijk. 


Verder heb ik nog twee workshops gepland. 
Ook heb ik nog een koffie en kaartworkshop gepland op 24 januari, omdat de workshop van 17 januari al snel vol zat, heb ik deze datum nog gepland. We gaan aan de slag met artikelen uit de nieuwe catalogus, tijdens de koffie en kaart avond. 




Heb je zin om te komen, stuur me een berichtje, naar ingrid.scrapfrutsels@gmail.com


Ik heb nog een leuk kadootje voor jullie in petto, maar dat komt vrijdag. 
Morgen ben ik er weer met een kerstkaartje. 
Fijne dag gewenst, en tot morgen. 






Product List

Reacties

  1. Je bent er echt druk mee geweest. Super mooie creaties!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed jullie zijn er maar druk mee geweest, wel gezellig om het dan samen te doen!


    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig jij! Het zijn echt allemaal leuke cadeautjes die je gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.