Jarig...

Hey hallo, 

Lekker aan het genieten van het weekend?
Hier valt het weer op dit moment wat tegen. Een grijze dichte lucht hangt hier, terwijl ik op FB al foto's voorbij heb zien komen van een lekker zonnetje. 
Zo meteen gaan Paul en ik pompoenen halen bij de broer van Paul, hij heeft een groot veld, vol met pompoenen, en 1x in het jaar mogen we een lading uit komen zoeken. 
Zodat we het huis weer een beetje volgens herfstsfeer kunnen aan kleden, en lekker pompoensoep kunnen maken, heerlijk, dat hoor echt bij de herfst.. 

Ik ga nog even door met voorbeeldjes te laten zien voor mijn workshop van maandag. 
Zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt zijn het de Nederlandse teksten waar we mee gaan werken. 
Ik maakte een kaartje voor een kindje. Ook voor deze groep vind ik de Nederlandse tekst echt thuis horen.. Ik maakte het aan de hand van een schets. 



In het papier zitten hele leuk diertjes, ik heb dit uit geknipt. 
Klik op de onderstaande afbeelding te gaan om naar
Match the Sketch #195 te gaan, daar doet deze kaart aan mee. 


Ik wens je nog een fijne dag toe. 
En morgen ben ik er weer met een Nederlandse tekst kaartje. 
Zie ik je dan? 



Product List

Reacties

  1. Gaaf kaartje, prachtige kleurtjes!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi apart kaartje Ingrid , leuk hoor !
    Volgende week ben ik eventjes met vakantie :-)
    Creatieve groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.