Nieuwe catalogus, jippie!

Hey hallo, 
het zal jullie vast niet ontgaan zijn, dat gisteren de nieuwe catalogus online is gegaan...
Heb je hem nog niet live gekregen ,en wil je hem graag hebben. Stuur even een mailtje naar; 
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com
Klik je op de onderstaande afbeelding kan je hem alvast online zien..
Ook komt hij in de sidebar te staan zodat je altijd kan kijken... 



Stampin'Up! heeft een aantal video's uit gebracht om de nieuwe producten te laten zien. 
Hieronder zie je er eentje.. 


Dan heeft Stampin'Up! nog een hele mooie actie die loopt van 1 September tot en met 31 Oktober.. - plaats een bestelling van €350.00 of hou een party en plaats daar samen een bestelling van €350.00 of meer, en jij ontvangt als host niet alleen je rewards, maar ook deze onderstaande stempelset helemaal gratis...
Is hij niet geweldig. 
Wil je eens een party organiseren met je vriendinnen of met je buren, familie ? 
Neem gerust contact met me op... en we kijken naar de mogelijkheden.... 





Hieronder zie je enkele voorbeelden gemaakt met de set.. 







Mooi hé...
Hieronder zie je een link, waarin de set nog eens uit gelegd wordt.. 



Er gaat een bestelling de deur uit, op a.s. dinsdag 5 september om 10.00 uur. 
Wil je een bestelling plaatsen, laat het me dan voor 10.00 uur weten...
Morgen ben ik er weer, met de reminder van Knutsels en Kadootjes.... 
Zie ik je dan? 




Reacties

  1. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt met de nieuwe set Ingrid!
    Leuk filmpje!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij weet daar altijd wel raad mee! En dat vind ik knap! Heel mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Groetejs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaartjes heb je met de nieuwe set gemaakt. Ook je kaartjes met de embossingpasta zijn mooi geworden, zeker die met de rondjes vind ik erg leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.