Embossing resist kaartjes...

* Please use Google Translate, you can find it in the sidebar, on my blog...*

Hey, hallo, mijn tweede kaartje voor vandaag. 
Normaal ben ik niet van twee kaartje plaatsen op een dag, maar ik dacht dat ik voor de challenge nog een dag de tijd zou hebben, en dat is dus niet zo. 
Voor mijn kerstkaartje, scroll svp naar beneden. 
Bij TGIF vragen ze om een kaartje te maken Emboss Resist techniek...
Dit is de techniek waar je dus de achtergrond, of een ander onderdeel op je kaart, eerst embost met embossinpoeder, en het vervolgens in gaat kleuren. 
Dat kan met watercoloring maar ook met inkt en een dauber...
Dat laatste heb ik op mijn kaartjes gedaan...
Ik ben aan de slag gegaan met de set Happy Birthday Gorgeous, daar kun je een bijpassende pons bij kopen, waarmee je zo de ballonnen uit kan stansen. De Balloon Bouquet punch bestaat uit twee verschillende maten ballonnen. 


Dit kaartje doet mee bij TGIF#118 
Embossing resist Technique


Het onderstaande kaartje, is gemaakt met dezelfde set, en dezelfde techniek, alleen dan met de achtergrond stempel Tree Rings stamp set
De bloemetjes zijn geembost met witte embossingpoeder, hetzelfde als de achtergrond stempel, en in gekleurd met een dauber...




Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt....



Heb je nog vragen over de techniek of wat dan ook..
Stel ze gerust.....
Ik wens je nog een fijne avond toe..
En bedankt voor het langs komen..
Hartelijke groet, 
Ingrid. 



Reacties

  1. Twee mooie kaarten !
    De eerste helemaal top !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten! Maar de eerste is toch écht mijn favoriet. Die ballonnen die een beetje "uitsteken" en uit vellum zijn gemaakt vind ik een super effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten in hele mooie kleuren heb je gemaakt Ingrid. Wat gaaf om ook vellum ballonnen toe te voegen, geeft een heel mooi effect.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What pretty cards! Love the stack of balloons over the resist background. Thanks for playing along with TGIF this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Ik ben fan van de tweede!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart. tof gedaan.

    Very nice card.

    xx Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.