Carols of Christmas #7

*Stampin'Up! bestellen 22 augustus*


*Wil je eerder je spullen in huis? Neem contact me me op*

Dag7, en daar mee de laatste dag van deze serie met de mooie veelzijdige set Carols of Christmas is aan gebroken. Ik ben aan de slag gegaan met de bijbehorende dies, hier zitten twee mallen in, waar je een soort van kader mee kan maken. Het kader stanste ik uit op de kaart. Aan de achterkant plakte ik het kerstpapier uit de nieuwe catalogus, Merry Music Specialty DSP. 
Heel leuk papier met muzieknoten in zwart wit... Ik hou er van...


Donderdag laat ik je nog een kerstkaartje zien gemaakt met de set, maar die hoort niet meer bij deze serie....
Heb je nog vragen of wil je graag de set bestellen ? Dat kan deze maand ook al..
Heb je de info gemist klik dan....

Morgen ben ik er weer met een gewoon kaartje..
Ook weer leuk om te maken...
Zie ik je dan? 


Reacties

  1. Mooie kerstkaart, Ingrid! Gaaf dat je dat leuke muziekpapier door de openingen heen ziet. Dat geeft een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn een hele mooie serie kaarten met deze set.
    Super gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaartjes heb je allemaal gemaakt Ingrid...het geeft me weer wat inspiratie...het is me afgelopen weken echt niet gelukt iets te maken...Ook bloggen was allemaal te veel..kwam af en eens een kijkje nemen ...maar daar bleef het ook bij....Ik hoop voor donderdag weer een kerstkaartje af te hebben...mar beloven doe ik niks...Morgen zou zomaar weer een mindere dag kunnen zijn..

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.