Reminder Knutsels en Kadootjes

*Stampin'Up! bestellen uit de nieuwe catalogus 5 juni, geef je bestelling voor 10.00 uur door* 

Een hele mooie zondag morgen gewenst..
Vandaag zitten we al weer op de helft van de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. 
Het thema is; 

CAS kaartje

CAS= clean and simple
Dat betekent dat je letterlijk veel wit moet laten. 
Ik heb bij dit kaartje gekozen voor een rijtje bloemen, met een achtergrondstempel en een touwtje er door heen...
De bloemen zijn gestempeld in de BRIGHT kleuren van SU..


Deze set Flowershop zit al een hele tijd in het assortiment bij SU en ik kan je vertellen dat hij ook nog blijft..Dat zie je niet vaak, wat betekent dat het een goed lopend product is.. 
Kijken jullie mee naar wat mijn teammaatjes voor voorbeelden hebben gemaakt ? 
Kijk hier...en laat je inspireren...

De komende tijd zal het wat rustiger zijn op mijn blog, ik heb een aantal kaartjes en berichtjes gepland. Vanmiddag vertrek ik samen met Lieke naar Mallorca. 
Het examen is achter de rug en we gaan heerlijk genieten van het mooie Spaanse eiland..
We gaan 8 dagen weg, en daarna als ik weer thuis kom vertrek ik met Paul en onze lieve hond naar Zeeland voor een paar dagen vakantie..
Ik ga me dus niet vervelen..
Tot snel weer.... 

Reacties

  1. Super leuk kaartje Ingrid.
    Geniet van je vakanties...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ontzettend leuk! Zo mooi met de rand en verder leeg gelaten. Hou ik van.
    En ja die vakantie van jou! Lekker genieten!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk zeg, samen met Lieke naar Mallorca! Geniet ervan. En natuurlijk ook van de vakantie die daarna komt, hihi. Je kaartje is door de bloemen en de kleuren in ieder geval heerlijk zomers. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.