Kerstkaartjes week 45

Stampin'Up! bestellen 15, 23, 30 November*
*Extra workshop kerstkaarten maken ZATERDAG 19 november 13.30 - 16.30 uur* 
.*Nieuwe ACTIE! bij een bestelling van €60.00, inktpad naar keuze gratis, actie tot 30 november!*
* meer info of bestellen ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*

Hey, hallo, wekom bij een nieuwe Donderdag, waar ik jullie een paar kerstkaartjes laat zien. 
Ik was van de week lekker aan de slag met allerlei produkten die nu heel voordelig te bestellen zijn. Kijk je mee met mij welke dat zijn. ?
Als je nu bij mij besteld tot 30 November, krijg je een inktpad gratis bij een bestelling van €60.00


Ik heb dit leuke kaartje gemaakt met een set die in de actie is. 
En ik heb de ronde vorm uit gestanst met de nieuwe Stiched Framelits, vanaf NU vekrijgbaar. 
En wat zijn ze gaaf! Je betaald voor de set van 12 vormen €36.00


Hierboven zie je een close up foto... 

En ik bestempelde ook meteen de enveloppe..Doe jij al mee bij K&K, want daar vragen ze een bijpassende enveloppe bij je kaartje...Het kan heel makkelijk toch? Met een bijpassende stempel kun je je eveloppe al heel mooi pimpen... 



Oh what Fun Stamp Set - 140386 - normaal €25.00 nu €18.75

Presents & Pinecones DSP - 141986 - €13.50


Het onderstaande kaartje maakte ik met de set Christmas Pines.. 



Hier is de foto nog eens vergroot om goed de Stitched Framelits te zien. 
Zie je ook dat dennenappeltje hangen ? Mooi hé ? 
Mini Pinecones embelishments - 24 stuks - 141990 - €9.25
Zie je ook die hele mooie achtergrond, net een kabeltrui.. Zo mooi!
Cable Knit Dynamic Textured Impressions Embossing Folder - 143537 - €12.00

Chirstmas Pines photopolymer - 142049 - normaal €42.00 - nu €31.50



Bijpassende dies Pretty Pines Thinlits - 141851 - €31.50

Ook de bovenstaande set gebruikte ik op het kaartje. 
Suite Seasons Clear - 142209 - normaal €24.00 nu €18.00


Het onderstaande kaartje maakte ik ook met dezelfde set als hierboven. 
De achtergrond is van Merry Medley en deze emboste ik met koperen embossing poeder. 
Deze matte ik op koper papier Copper Foil Sheets.


Het is net als bloemschikken, eerst verzamel je alle takjes en blaadjes bij elkaar een gaat dan aan de slag om er een mooi geheel van te maken. 
Ik ben tevreden, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. 

Wil je ook graag zo'n kerstkaartje maken? 
Kom dan naar mijn workshop, 

Kerstkaartjes maken op zaterdag 19 november 13.30 uur. 

Je bent van harte welkom! Stuur me een mailtje als je komt, zodat ik wat appeltaart voor je bewaar...

Ik wens je een mooie kerst donderdag toe..... 



Reacties

  1. Wat een mooie serie! Het zijn stuk voor stuk prachtige kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi deze kerstkaarjes Ingrid...zo leuk gedaan met bijpassende envelop...
    TOPPIE!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaartjes Ingrid de laatste vind ik helemaal geweldig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt! EN erg leuk dat je er een enveloppe bij laat zien! Ik vergeet het vaak, terwijl het eigenlijk gewoon je creatie af maakt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lang geleden dat ik bij jou op je blog langs ben geweest.Wat een prachtige kaart,heel erg leuk gedaan! Het is heerlijk knutselweer ....ook bij ons in Zuid-holland.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.