Reminder Knutsels & Kadootjes.

Dit is een voor gepland bericht van mij, ik ben nl. afgelopen vrijdag vertrokken naar Amsterdam, om daar op zaterdag de Dam tot Dam wandeltocht te gaan lopen, als alles volgens planning zou verlopen zou ik pas zaterdag avond laat terug zijn. Er bestaan nl. kaartjes, wist ik ook niet hoor, maar deze zijn alleen geldig voor de avonduren in de trein na 18.30 uur dus. 
We hadden even zitten tellen, we gaan de 27 km lopen, als we 's morgens om 9.00 uur starten, dan ben je wel enkele uren aan het lopen, en al wil je dan ook nog na afloop even je benen wat rust geven en wat eten, is het zo laat, dus besloten we een kaartje voor de avond uren te kopen. 
We kunnen in ieder geval reizen tot Eindhoven, en daarna worden er bussen in gezet, wat dus ook nog voor vertraging zorgt. 
Al met al was ik me dus aan het bedenken dat ik mijn blogbericht maar in moest gaan plannen...

We gaan dus verder met de reminder van K&K
Ik heb al verschillende mooie creaties voorbij zien komen, dus dat belooft wel wat. 
Heb jij ook al mee gedaan ? 
Je kan twee keer mee doen. 

Het onderstaande kaartje maakte ik voor een nichtje van Paul, zij promoveerde twee weken geleden aan de universiteit, een bijzonder moment voor haar, want ondanks dat ze een baan heeft en een klein kindje heeft ze het wel allemaal gedaan. Daar heb ik bewondering voor. 
Helaas konden we niet bij haar promotie zijn, ik had het graag eens mee willen maken, want het is totaal niet mijn wereld, dus ben ik altijd wel nieuwsgierig hoe dat dan werkt. 
Maar ik stuurde haar dit kaartje, om haar heel veel succes te wensen, en natuurlijk te feliciteren, samen met een mooie kado bon voor als ze straks in oktober gaan verhuizen, en nog wat spulletjes in huis nodig hebben. 


Ik heb als basis whisper white cardstock gebruikt, en met daubers en inkt van SU een achtergrond gemaakt, in de kleuren Crushed Curry, Pumpkin Pie, Sweet Sugarplum, Rich Razzelberry, Elegant Eggplant..
Een stukje wit open gelaten..daarna geembost met witte embossingpoeder en de set Penned & Painted de bloemen mee gemaakt en de blaadjes. De vlinders zijn uit de set Papillon Potpourri en deze kun je heel makkelijk uit stansen met de ponsen, die er precies bij passen. 
De vlinders hebben een bling blingeje gekregen van Rhinestone Basic Jewels. 
Gaan jullie mee kijken naar wat voor voorbeelden er gemaakt zijn van het team van K&K.. 

Ik wens jullie een mooie zondag toe....

Reacties

  1. Mooi kaartje Ingrid, leuk de bloemen met wit embossing poeder, geeft toch wel een apart effect

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de wandeltocht, ondertussen ben je weeral thuis aan het uitrusten denk ik :)
    Prachtige stempelkaart Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent ook actief Ingrid! De Dam tot Dam loop heb ik nog nooit gewandeld....maar een vriendin van mij doet dat al verschillende jaren.
    het kaartje voor je nichtje is prachtig! Ik heb ook vandaag mijn tweede kaart erbij gezet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is een mooie loop! Knap hoor! Sportief!
    Je kaart is prachtig. Mooie kleuren. Geweldig zeg, promoveren als je al een gezin hebt en werk. Ik heb het twee keer meegemaakt en het is heel bijzonder. Ik snapte er niet veel van ( mijn oom werd d'r. in de biochemie en het gin over DNA en RDNA en ik was 12....) en de tweede keer promoveerde een vriend van ons op oorlogvoeren in de middeleeuwen. Daar heb ik helemaal niks mee, dus ik haakte snel af, maar uiteraard heel gaaf om mee te maken. Wie weet maak je het nog eens mee, het is wel een belevenis,.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inmiddels een beetje bijgekomen van de Dam tot Dam wandeltocht? 27 kiliometer is bepaald niet niks. En dan ook nog een hele reis moeten maken, maakt het extra vermoeiend. Je vlinderkaart is prachtig! Promoveren naast een baan en een gezin is echt knap. Heb toevallig vandaag een vlinderkaart gemaakt. Kan 'm alleen nog niet op mijn blog zetten. Misschien kan ik nog net meedoen aan jullie challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij een wandelbenen zeg! Supertof, 27 km is niet niks. Je kaart is prachtig. Ik heb de wisperwhite nu ook in huis. Moet alleen eerst het achterstallige huishouden eerst weer wegwerken. De kinderen doen de boodschappen en ze koken maar verder blijft het jammer genoeg liggen als je er een week uit ligt. Geeft niet. Heb er weer zin in. Dat scheelt al een hele boel ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed hoor zo'n stevige wandeltocht lopen...en weer eens wat anders dan wandelen door Limburg!Je kaartje vind ik super mooi.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.