Autumn is comming....

Ja het is nu definitief de herfst is begonnen....Ik moet er eerlijk gezegd wel aan wennen, al heeft de herfst zeker zijn charmes, maar de heerlijke lange zonnige dagen zal ik zeker gaan missen....
Ik ben maar meteen aan de slag gegaan met een aantal herfstkaartjes, allemaal gemaakt met de Acorny Thank You set, de hele leuke set, met de mooie nootjes....



Ik maakte de set met de Projekt life kaartjes van All Year Long, zo zie je maar weer dat je niet alleen deze set hoeft gebruiken op je PL projekt, maar je kan de kaartjes ook makkelijk gebruiken voor je kaartje. Ik gebruikte de onderstaande schets... 

Dit kaartje doet mee bij: GDP#054

Hieronder zie je de PL kaartjes, er zitten ook veel embelishments bij en een leuke kleine stempelset.. 


De andere kaartjes van de serie All Year Long.. 


Ik ben met nog meer schetsen aan de slag gegaan. 
In de catalogus staat precies welke kleuren er in het project life card collection zit. 
Bij All Year long is dat: Basic Black, Crumb Cake, Delightful Dijon, Early Expresso, Mint Macaron en Very Vanilla, en zilver. 

In het onderstaande kaartje heb ik zilver terug laten komen, in het lint - Natural Trim silver.. , en in de doily op de achtergrond.. 


Ik gebruikte de onderstaande schets...

.
Deze kaart doet mee bij : RTS#232

En nog een kaartje met de set gemaakt..
Ik vond de tekst zo mooi die op een van de PL kaartjes stond...
En deze heb ik als blikvanger gebruikt op het schudkaartje.. 


De vulling zijn Metalic Sequins, ik heb de schudkaart gemaakt met Window Sheets en Foam Adhesive Strips.. SU heeft deze strips op de markt gebracht, en dit zijn hele dunne dikkere strips, om zo in een handomdraai je schudkaart te maken. 
Deze kaart doet mee bij: DCL#260
want daar vragen ze om een schudkaart. 
Ik ga daar op 20 oktober een workshop mee geven, schudkaartjes maken, heb je zin om mee te doen, laat het me weten. 
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren...
Fijne dag gewenst..... 

Reacties

  1. Prachtig!
    Heel mooie kleuren!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn deze herfstkaartjes Ingrid..prachtige stansjes en stempeltjes heb je gebruikt...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent klaar voor de herfst, das wel dudelijk. Wat een leuke serie is dit. Die eikeltjes zijn wel heel erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie kaarten, Ingrid.je schudkaartje voor DCL vind ik heel geslaagd en succes met je workshop daarmee! Dank je wel voor het meedoen met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke kaarten gemaakt Ingrid.....ik vind de eikeltjes ook erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Wat een mooi papier op je schudkaart, is dat ook SU? Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Margo , ja dat is ook van SU, de project life kaartjes zoals ik eerder in het bericht schreef en de foto van liet zien, bedankt voor je reactie. Groetjes

      Verwijderen
    2. Oja, nu zie ik het, een foto van de gebruikte materialen, ik keek er overheen....

      Verwijderen
  7. Gaaf gedaan allemaal heel erg mooi. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.