Kerstkaart week 29

Dacht ik nog zo om wat kaartjes te plaatsen, maar helaas in mijn vrije week de afgelopen week heb ik andere dingen gedaan, ook heerlijk..
Lieke heeft ook al een week vakantie, dus je zit niet zo in het dagelijkse ritme, al
een beetje een vakantiegevoel zeg maar. 
Nog even, en dan begint voor ons ook de vakantie, ik moet nog twee dagen werken...
Mijn kerstkaart van deze week is een doorkijk kaartje geworden met ...


de mooie ijsster van Flurry of whishes in het midden...
Als blikvanger, draait hij rondjes op de kaart.....
Op de achtergrond zie je nog een ijsster gestempeld...
Ik heb deze kaart van Pinterest gepint...soms heb je even wat inspiratie of een duwtje in de rug nodig... 
Doen jullie ook mee bij 52 WTC?
Fijne donderdag...

Reacties

Marfien zei…
Moest hem even uitvergroten maar dan is het goed te zien, leuk idee zo met deze ijssterren, mooie kleuren bij elkaar
Ellen zei…
Heerlijk toch, al een beetje uit je ritme zijn en alvast in de vakantiestemming komen?! Mooie kerstkaart is dit, gaaf gedaan met het doorkijkje.
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje Ingrid ....zo een prachtige ijsster hangt er in dat doorkijkje...

groetjes Rosina
Hermien zei…
Prachtig kerstkaartje Ingrid

Groetjes Hermien
Margo zei…
Erg mooie kerstkaart Ingrid !
Groetjes
Margo
Diny zei…
Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Diny