Challenge

Daar ben ik weer, omdat het gisteren geen weer was om buiten iets te doen, en ik zodoende mijn was ook niet snel droog kreeg, ben ik achter de knutseltafel gekropen, en heb wat kaartjes gemaakt voor verschillende challenges...

 Ik maakte met de set Picture Perfect de rozen, stempelde ze in twee kleuren geel, en als laatste kleur een bruin tint Cajun Craze, zo krijg je wat meer diepte in je bloemen.. de set gaat gelukkig mee naar de nieuwe catalogus... Verder is de achtergrond gestempeld met Timeless Textures en de bladeren gedraaid uit de set Rose Garden thinlits, ook deze gaan allemaal mee naar de nieuwe catalogus..Gelukkig...


Hieronder zie je de schets...

Deze kaart doet mee bij: FMS#234

Dan het volgende kaartje is een gemaakt volgens een kleuren pallet...
De leuke set By The Tide (helaas gaat deze set verdwijnen)
samen met de set Going Global ( de wereldbol) gecombineerd. 



Bij dit kleurenpallet moets ik direct denken aan Mediterraanse sfeer...



Deze kaart doet mee bij: GDP#033
Fijne dag, tot morgen....

Reacties

  1. Mooie kaartjes weer, Ingrid!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes heb je weer gemaakt ingrid....ik geniet altijd zo van je mooie kaartjes!
    Groetjes en een mooi weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Wat een mooie kaartje, allebei. En ja, dat nare koude weer zorgt dus voor een boel inspiratie. Het mooie weer komt er aan. Deze week kunnen we buiten zitten.... Ik kan me er nu al op verheugen.
    Moet wel weer werken, maar er zijn ook weer wat vrije momenten.
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zijn ze en ik ben echt weg van je schitterende gele rozen Ingrid!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend zijn je kaartjes weer Ingrid....Prachtig gestempeld...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely cards Ingrid. Both so beautiful. Thanks so much for joining in with this week's Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are wonderful! I love those beautiful flowers. Glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid, even een antwoord op je vraag over de mei challenge van Cards en Scrap. Ik denk dat het komt omdat het zondag is. Scala beheert nu het blog en ze zullen morgen de uitdaging wel plaatsen. Ik had hier nog niet over nagedacht en gewoon op 1 mei de nieuwe uitdaging geplaatst. Dus je moet nog even geduld hebben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful cards! I love the collages you created on both. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great collage work! Thank-you for playing along with the Global Design Project ~ Krista from Canada!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.