Challenge K&K - Nieuw

Er start weer een nieuwe challenge bij K&K. Wat waren er de vorige keer weer veel deelnemers, en wat een mooie creaties kwamen er weer voorbij, prachtig om te zien allemaal. 
Het thema van de nieuwe challenge gaat worden NIEUW...
Wat kan er allemaal nieuw zijn? 
Nieuw leven - baby, nieuwe woning, nieuwe baan, nieuw echtpaar - trouwen, je kan er eigenlijk heel veel achteraan zetten. 
Ik maakte twee babykaartjes, mijn voorraad babykaartjes was behoorlijk geslonken, dus tijd om er weer wat aan te vullen, ik kon weer niet kiezen welke ik zou plaatsen dus plaats ik ze allebei, ha ha, hebben jullie wat meer inspiratie...

Stampin'Up! heeft de lieve baby zoo stempels en ook de something For Baby met het eendje vind ik zo schattig..Ik maakte het niet te lief, en combineerde het met de hele gave papier serie Go Wild


De tekst en de bloemen zijn van de set uit de voorjaarscatalogus Welcome Words, en serie die eigenlijk gaat over baby, nieuwe woning, een nieuw jaar enz...
Gaan jullie mee kijken voor nog meer inspiratie van mijn teammaatjes ? Klik op Knutsels en Kadootjes en laat je inspireren en doe gezellig met ons mee. 
Fijne zondag gewenst...  

Reacties

  1. Leuke babykaartjes! Vooral de bovenste vind ik prachtig van tint! Leuk zijn de gestempelde beetsen in combinatie met het Go Wild papier. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stijl van kaarten maken hen jij zeg, ik ga je volgen.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Ingrid, heel leuk gedaan. Een stoere neushoorn voor een jongetje en voor een babymeisje een eendje. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaartjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk.
    Ik ben precies even hier niet meer geweest , maar wel nog steeds fan van je mooie blog . Fijne zondag !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige voorbeeldkaartjes Ingrid....ik ga ook weer proberen mee te doen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes !!!!!!
    Leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige babykaartjes, Ingrid wat een snoesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Snap dat je niet kunt kiezen want het zijn allebei harmtstikke leuke kaartjes, tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn echt super Ingrid!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaartjes Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.