Challenge Knutsels & Kadootjes.

Vandaag start een nieuwe challenge bij Knutsels & Kadootjes, dit keer is het thema. Gebruik een label op je kaart....
Een tijdje terug liet ik je al een mannenkaart zien die ik had gemaakt voor het jubileum feest van mijn man Paul, dit is een andere kaart die ik heb gemaakt voor het jubileum, van Paul...


Labels horen wel bij Mannenkaarten vind ik, doordat er touwtjes door kunnen maken ze de kaart lekker stoer. Samen met het mooie papier Going Places heb je verder niet veel meer nodig. 
Kijk mee naar wat mijn teammaatjes gemaakt hebben, en laat jullie lekker inspireren om met ons mee te doen. Je hebt weer vier weken de tijd....
Fijne zondag.... 



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Wat een mooie kaart! Labels zorgen inderdaad voor een stoere kaart, helemaal mee eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig labelkaartje Ingrid!
    Ik ga weer proberen mee te doen hoor!
    Groetjes Diony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Ingrid, die cijfers doen het goed op een kaartje...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer mannenkaartje leuk gemaakt
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi ! Leuke combinatie van kleuren op je kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ingrid,
    wat een leuke kaart is het toch. Mooi met die grote cijfers.
    Ook de kleuren zijn goed gekozen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt een heel mooie en stoere kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave, stoere kaart! Ben gek op labels, dus wat mij betreft een hele leuke challenge. Grappig hoe je de banner tussen de cijfers hebt gedrapeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is tof en heerlijk stoer!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg gaaf, ik ben gek op labels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mannenkaart,mooie kleur.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.