Bloemen op je kaart

Ik gebruik niet vaak bloemen op mijn kaarten, toen ik de challenge bij DCL zag, 
vond ik het wel meteen een uitdaging die ik aan moest gaan van mezelf...
Ik heb immers een leuke nieuwe set van SU Botanical Blooms, die nog vroeg om uit geprobeerd te worden....
Dus aan de slag er mee..... Ik gebruikte de baby whipe technique om zowel de bloemen als de theekopjes zijn volgens deze techniek gestempeld. 
Helemaal onderaan dit bericht vindt je straks een filmpje met uitleg over deze techniek, het geeft een heel leuk resultaat... 
Erna Logtenberg gebruikte deze techniek al in Brussel tijdens On Stage, en daar heb ik het gezien...
Ik gebruikte een beetje tinten die in het papier Love Blossoms zitten...


De theekopjes vullen met bloemen was niet mijn eerste idee, maar toen ik ze had liggen gestempeld en wel, en van de onderste kaart nog wat bloemen over had, kwam in een keer het idee bij me op, je zit op Pinterest wel vaker leuke theekopjes voorbij komen met een tulpje erin... Of een ander bloemetje, en toen was het idee  geboren om ook deze theekopjes te vullen met een mooie bloemetjes... 


Ook dit kaartje maakte ik met dezelfde materialen...De eerste kaart doet mee bij DCL daar vragen ze vragen ze bloemen op je kaart te gebruiken... Vindt je het leuk om ook eens met deze set aan de slag te gaan, volgende week maak ik meer bekend over een workshop in dit thema...
Want dat het papier niet alleen geschikt is om liefdes kaartjes mee te maken, laat ik je zien..... 

Deze kaart doet mee bij: DCL - challenge#247
Hieronder het filmpje met baby whipe techniek...


Ik ben benieuwd of jullie deze techniek al kennen en of jullie hem ook nog gaan proberen...
Laat het me weten, fijne dag. Tot morgen, dan begint een nieuwe challenge bij Knutsels & Kadootjes. 


Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Wat een leuk idee om bloemen in de kopjes te doen, beide kaartjes zijn mooi om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om de theekopjes te vullen met bloemen. Ziet er vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemenkaarten met mooie malletjes en prachtige kleuren.
    Schitterend !!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken de techniek niet. Maar je kaart is prachtig mooi geworden. Je zou vaker met bloemen moeten werken.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou met allebei wel mee kunnen doen, op je tweede kaart zitten veel bloemen. Mooi zijn ze allebei!! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze gaaf, heel leuk die theekopjes als vaas! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige fleurige creatie! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Ingrid ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige en vrolijke kaart. ;)Leuk is deze techniek hé? Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beide kaarten zijn schitterend maar vooral die theekopjes met bloemen vind ik erg mooi. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.