Herfstweek#6

Vandaag op mijn blog in het kader van herfstweek weer drie kaartjes....Deze keer heb ik er voor gekozen om de set Vintage Leaves centraal te stellen. Een set waar je heel veel kanten mee op kan, je kan hem juist in de schijnwerpers zetten of ook heel goed als achtergrond gebruiken van je herfstcreatie. Kijk maar mee wat ik er allemaal mee gemaakt heb.
Hier heb ik de bladeren van de set als achtergrond gestempeld op kraft.



Bij deze kaart heb ik een achtergrond heel vaag gestempeld, en daarop twee bladeren. Deze heb ik ingekleurd met dezelfde kleur inkt...ik gebruik daarvoor mijn blender pens... de tekst is van een nederlandse stempelset van SU



Hieronder heb ik het blad gestempeld en uitgestanst....verder nog het houten embelishment gebruikt, into the woods.....



Morgen is de laatste dag van deze thema week Herfst....Binnenkort ga ik nog zo'n themaweek houden maar dan in kerstsfeer, want links of rechtsom dat is het al weer bijna, en ik wil jullie nog even wat inspiratie geven, voor de kaartjes. Daar gaat het tenslotte om Inspire Create & Share zoals ze bij SU zeggen.....Morgen is ook de reminder van Knutsels & Kadootjes. . . 
Fijne dag, tot morgen.... 



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Misschien ligt het wel aan mijn iPad, maar ik zie geen kaartjes....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen, ik heb op mijn telefoon gekeken en daar zie ik wel kaartjes, en nu op de laptop zie ik ze ook, dus misschien dat het toch aan de ipad ligt...sorry...fijn weekend, groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
    2. Oei, ik zie niks op mijn iphone en ook niets op mijn pc...

      Verwijderen
    3. Hoi Evy, het probleem is verholpen, ik had last van Cookies....

      Verwijderen
    4. Jaaa! Nu kan ik ze zien! Het wachten was de moeite waard want ze zijn prachtig! Ik vind die eikels zo schattig! En last van cookies? Anderen zouden dat redelijk prettig vinden ;-) (grapje, ik snap wel wag je wil zeggen)

      Verwijderen
    5. Gelukkig, daar zijn je kaartjes! Leuk, vooral die met de eikeltjes.

      Verwijderen
  2. Ik zie ze ook niet op mijn tablet. Jammer.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik zie helemaaal niets op de pc!! Maar mijn blogpost van afgelopen woensdag is ook door heel veel mensen niet gezien lijkt het dus of het aan jou of Blogger ligt???????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Probleem is verholpen Irene, ik had last van cookies in blogger...

      Verwijderen
  4. Nou Ingrid....ik zie je kaartjes wel hoor....en wat zijn ze prachtig! Je hebt drie verschillende kaartjes gemaakt.....maar alle drie super leuk!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afgelopen week genoten van je leuke herfstserie, mooie kaartjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor daar zijn ze (dol op cookies maar niet deze he Ingrid!!) en ze zijn net als de vorige herfstkaarten allemaal even leuk. Knap hoor zo'n variatie met steeds hetzelfde thema!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gebruik van de set! Vooral de condoleance kaart vind ik echt erg mooi en stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaartje Ingrid...alle drie echte toppertjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,
    wat een gave kaartjes heb je gemaakt. Zowel je herfstkaart als de condoleance kaartjes zijn prachtig en stijlvol.
    Groetjes en tot morgen!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie herfstkaarten heb je gemaakt. Ik vind het de achtergrond van kraft met gestempelde bladeren erg mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    ze zijn super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.