kerstkaart week 30

Vandaag weer een kerstkaart voor jullie omdat het donderdag is. Ik moet zeggen het is nog niet moeilijk om er ieder week een te maken, zal misschien ook aan het weer liggen, het is nog steeds redelijk knutsel weer geweest. 
Ik heb een kaartje gemaakt met het mooie papier van Tilda, waar ik zo'n fan van ben, en heb gescoord via Facebook.... Ik maakte een enveloppe met de punchboard, sneed er de bovenkant vanaf, zodat je een zakje over houdt. 
En deed er een kaartje in en versierde de voorkant.

Heerlijk vind ik dit een kaartje lekker vol plakken met allerlei mooie materialen, dat is dan weer een andere kant van mij.......
Een fijne donderdag gewenst......... 

Reacties

  1. Echt weer heel anders dan je vorige kaart, maar ook deze zal zijn weg wel vinden, zoveel mensen zoveel wensen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid, deze kaart is niet helemaal jou stijl maar wel super prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi romantisch lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat een SUPER MOOI kaartje Ingrid....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldige en verrassende kaart van jouw hand Ingrid, heel leuk!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kant die we niet zo vaak zien Ingrid, maar dat gaat je ook prima af,wat een gezellig kerstkaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    dit is echt een andere kant van jou. Maar wel ongelooflijk mooi, deze kaart. Prachtig papier inderdaad!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk zo'n niet standaard kerstkaart. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.