K&K op vakantie

Hallo medebloggers,
Bij K&K is de challenge voor deze maand ten einde.
Met de beterschapskaarten hebben jullie weer allemaal fanatiek mee gedaan.
Ga je mee kijken wie de winnaar is geworden van de challenge? Kijk hier!
We gaan er een aantal weken tussen uit, om lekker vakantie te vieren.
Daarom hebben we vakantie kaartjes gemaakt voor jullie.
Op het blog is een kaart te zien, maar ik heb er nog twee bij gemaakt.
Voor de mentor van Lieke, en voor lieve vrienden die hard aan vakantie toe zijn.


Ik wens jullie een hele fijne zomervakantie toe, geniet er van. 
Jullie zien me nog wel terug, want ik ga niet weg, maar alles staat op een lager pitje. 
We zijn met K&K weer terug op 16 Augustus, dan gaan we jullie weer inspireren met heel veel leuke challenges. Ik heb er al zin in...... 

Reacties

  1. Gave vakantiekaartjes! Niet weggaan, maar wel alles op een lager pitje zetten is net zo goed vakantie en ook heerlijk! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Ingrid, wat een verrassing dat je er 3 hebt gemaakt. Superleuk zijn ze. Doet mensen toch altijd goed een persoonlijk kaartje.
    Dat ondervind ik elke keer. Mooi om mensen blij te maken met een kaart, toch?
    lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een hele fijne vakantie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke vakantie kaartjes gemaakt Ingrid....je krijgt er echt een vakantiegevoel bij. ook je sketch kaartje van vrijdag is prachtig!
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook een hele mooie serie Ingrid, heerlijk alles op een lager pitje toch?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben even een blogrondje aan het maken, voordat we morgen vertrekken. Hele leuke kaartjes heb je gemaakt! Lekker ff rustig aan doen, genieten van de zomer, dat is fijn! Jij ook gezellige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje zijn wel errug gaaf geworden zeg.
    Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaartjes vind ik ontzetten leuk! Met plaatjes ziet een kaartje er weer heel anders uit, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.