Zomer

Het is dan zover de zomer is officieel begonnen.
Vandaag begint ook weer de nieuwe challenge bij Knutsels&Kadootjes. Op onze afgelopen uitdaging waren er niet zoveel deelnemer als normaal, misschien vindt je het leuk om met deze uitdaging wel mee te doen, ik denk dat deze gemakkelijker is. Het onderwerp deze keer is: De zomer in aantocht.....
Een heel actueel onderwerp dacht ik zo, en je kan er veel kanten mee op. 
Bij een zomerse dag denk ik onder andere aan ijsjes. Heerlijk lekker Italiaans ijsje, gelukkig hebben we er hier in de stad een hele goede zitten dus....;-))), voor thuis hou ik wel van gewone waterijsjes, ook prima om wat af te koelen, en een dorstlesser met warme dagen. 
Mijn kaartje voor vandaag: 


Een heerlijk zomers kaartje, het papier komt uit een echt zomerblokje, vol met water, zon elementen. Daarop een strook met vellum, en daarop de ijsjes, deze ijsjes is een stansje volgens mij van Joy, ik heb ze mogen lenen van mijn nicht. De letters zijn van MD. 
Jullie hebben tot 18 juli 23.59 uur de tijd om mee te doen, en deze keer kan je een waardebon winnen van 15 euro, te besteden  bij de webwinkel van kleurenfestijn, nou als dat geen rede is om mee te doen! Kijk hier, om te zien wat mijn DT maatjes hebben gemaakt.
Deze kaart doet mee : Bij Oma Dee: vakantie
Ik kijk weer uit naar jullie reacties, ben benieuwd wat jullie er van vinden. Nog een fijne zondag gewenst. 

Reacties

  1. MMMMMMMMMMMMMMMMMMM lekker!!!!!!!!!!!!! Helaas is het net herfst ipv zomer maar jouw enige kaart belooft betere dagen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart is het geworden Ingrid - gaaf hoor die ijsje en heel leuk met het vellum - echt supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje Ingrid! En nu maar hopen dat iedereen weer mee gaat doen. Ik neem er vanmiddag een ijsje op .....hahaha.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, frisse zomerse kaart, Ingrid!
    Heb je al gezien, dat je mee zou kunnen doen Bij Oma Dee, daar is de uitdaging: Zomer (-:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip Judith, ik heb hem gelinkt bij Oma Dee. Ik ging er even vanuit dat het om een vakantie kaart ging, maar zomer kan natuurlijk prima.

      Verwijderen
    2. eeeeuuuummm, ja, het thema is inderdaad vakantie, maar daar hoort toch ook een ijsje (of twee, of drie...) bij
      hihi

      Verwijderen
  5. Alleen maar naar kijken en je proeft ijs. Goed voor de "lijners" onder ons. Smakelijk kaartje Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke zomerkaart Ingrid, ik vind hem zo lekker fleurig ook, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op en top zomers Ingrid een hele coole kaart. Ik ga een echt ijsje nemen!
    Het werkt aanstekelijk, maar wij hebben hier prachtig weer in het noord-westen.
    een fijne zondag verder...lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jammiejammie dat ziet er lekker en fris uit, erg leuk van kleur en echt zomers
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker kaartje heb je gemaakt. De ijsjes lijken net echt zeg, vooral de hoorntjes. Ik moest trouwens erg lachen op jou reactie en andere reacties op mijn kaart. Smaken verschillen en ik laat wel weten wat ik zelf denk...... Haha. Fijne dag nog, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kleurrijke zomer-kaart, erg leuk met die ijsjes!!! Super idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    'Wat een leuke kaart, ik vind de ijsjes gaaf op het vellum,. mooi papier, super gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een heerlijk kaartje is dit zeg! Superintro voor de zomer! Heel gaaf gemaakt Ingrid, leuk toch dat je elkaars stansen kunt lenen? Zo kom je al gauw aan heel wat mogelijkheden! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekker kaartje! Zeker op avonden als deze, als de zon nog zo door het raam naar binnen schijnt!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad een heerlijk zomers kaartje Ingrid!
    Het is een kleurig geheel...leuk gedaan.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Ingrid,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Zo leuk met dat vellum! Ik heb die ijsjesstans ook, dus wie weet zie je hem een keer verschijnen op mijn blog... Jouw kaartje geeft echt zin in de zomer.
    Die notitieboekjes hebben inderdaad al wel en bestemming, maar dat lees je binnenkort. Was een scherpe opmerking van je....
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha zie dat Judith je al getipt heeft over onze uitdaging. Je kaartje past prima bij het thema. Wat een lekker zomers kaartje heb je gemaakt, krijg spontaan zin in een lekker ijsje hihi. Dankjewel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijk kaartje! Met zo'n kaartje moet het wel goed komen deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geen vakantie zonder ijsjes. Tuurlijk horen die erbij! Leuk met het vellum en leuk de fleurige ijsjes!
    Fijn dat je je kaart hebt ingezonden bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk zomers kaartje! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jummie, hier krijg je trek van! Wat een vrolijk zomers kaartje, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.