Cas kaart (3) - build a card kit

Vandaag laat ik jullie weer een CAS-kaartje zien, de opdracht bij CAS on Sunday is craft and twine.
Ik heb op Pinterest al wat kaartjes verzameld en CAS schetsen, daar heb ik dit ideetje ook vandaan. Het papier is weer van Simple Stories- I Heart Summer ( ik hoop dat jullie dit papier nog niet moe zijn, het is ook zo toepasselijk voor de tijd van het jaar), labeltje heb ik met de hand gesneden, hartje uit kurk gestanst, zat ook bij de kit, de tape, en een twine draadje, het pijltje is van eline's beach house. Deze kaart doet mee bij: Cas on Sunday - Challenge#13 - kraft en twine.
Fijn dat jullie hier weer langs komen. Een fijne dag nog. 


Reacties

  1. Neen hoor ben het nog helemaal moe en zeker niet als er elke keer zoiets leuks mee wordt gemaakt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk papier toch, dus lekker verder gaan met leuke dingen ermee maken! Hele leuke kaart is het geworden, ben dol op labels en tapejes (oh really?) dus vind het heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een leuke kaart met dit mooie papier gemaakt Ingrid!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Wat prachtige kaartjes heb je gemaakt. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Ingrid, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi, door het pijltje en het stukje dp met visjes ... zie je toch direkt het maritieme erin!! Gaaf

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.