Mannenkaart

Ik wil allereerst Claudia van harte welkom heten op mijn blog, leuk dat je mijn blog bent gaan volgen.
Ik heb een mannenkaart gemaakt aan de hand van eens schets van MFT, kijk bij mij op Pinterest voor schetsen. Het papier is van EP- for THE record2, super papier! Het touwtje is van MD, de stempel van Joy! Deze kaart doet mee aan Challenge#13- Hobby Vision - maak een mannenkaart, en bij De creatieve Zebra challenge # 10 - opdracht is: alles mag.
Klik op beide namen om de challenge te zien.
Wens jullie nog een fijne zondag toe! En bedankt voor alle bezoekjes en reacties.

Reacties

  1. Leuke schets Ingrid en je hebt er een toffe mannenkaart van gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!
    Lekker stoer!
    Gafe opzet!
    Bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.