Liftchallenge#38

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt voor een oud klasgenootje van mij, we hebben samen de opleiding gedaan, zij is verder gaan studeren en ik ben blijven hangen, bij nog steeds dezelfde instelling als waar ik nu werk. Met verjaardagen wordt steevast een kaartje gestuurd, bij deze dus naar een voorbeeld bij liftchallenge, de kaart die gelift kan worden is van Teresa Abajao, zie onderstaande kaart. Het papier wat ik heb gebruikt is van Teresa Collins, ik hou wel van deze kleuren, de bloemen heb ik sober gehouden, in het papier is dit ook zo, de bloemenstempel is van Different Colors. Fijne dag !



Reacties

  1. Je hebt er je eigen draai aan gegeven, leuk! Mooi bloempjes en leuk papier is dat! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je een vierkante hebt gemaakt, dat maakt het meteen weer anders, leuk hoor! Prachtig papier, kan me voorstellen dat je dit mooi vindt. Dank je wel voor je deelname aan de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat je goed bij de originele kaart bent gebleven en er toch erg leuk je eigen ding van gemaakt hebt! Leuk gedaan! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gelift! Mooi dat rood zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.