Geldenvelopjes

Hier ben ik weer helemaal terug! Ik ben een echte carnavalsvierder dus ook vanaf donderdag tot en met dinsdag flink aan het feesten geweest, daarna nog werken en alles opruimen in huis, want van boven tot onder in huis ligt boa en confetti!!
Hier is de schoolvakantie bijna voorbij dus we gaan weer het gewone ritme in.
Mijn nichtjes, zijn kort na elkaar jarig, en sinds een paar jaar vieren ze de verjaardag ook samen, ik doe meestal een kleinigheidje en geld willen ze natuurlijk, ik heb geldenvelopjes gemaakt, ooit het patroon van een blog gehaald, ik had er geen meer op voorraad dus maar meteen een paar gemaakt. Ik was de vorige keer al bezig met het Holland papier, dit lag nog op mijn buro, dus er maar mee verder gegaan. Tot gauw weer, fijne dag!

Reacties

  1. Leuk zijn ze en altijd een succes!
    Groetjes en een fijne verjaardag voor je nichtjes alvast

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.