Nieuwe artikelen voorjaarscatalogus #3

*Stampin'Up! bestellen 9 Januari*

Vandaag dag drie die in het teken staat van artikelen uit de nieuwe catalogus. 
Heb je de andere berichten gemist, dan scroll even naar beneden. 
Vandaag staat in de hoofdrol de set Heart Happiness, een set met allerelei hartjes. 
Zo gaaf, ik hou van hartjes. Niet alleen bedoeld voor Valentijn, maar je kan er ook een verjaardagskaartje mee maken... 


De hartjes gestempeld op Pool Party cardstock en gekleurd met een witte stift, en de olijfkleurige marrkers... 
Daarna nog een mooie tekst erop, en mijn kaartje is klaar. 
Ik ben benieuwd wat jij er van vindt..
Morgen weer een andere set. Zie ik je dan? 

De onderstaande Nederlandse teksten zijn ook nieuw en staan in de Voorjaarscatalogus en in de SAB folder. 


Ook is het heel voordelig om nu in te stappen in mijn leuke team. Ontvang twee stempelsets gratis. 




Product List

Reacties

  1. Mooie kaart, tof om het bloemetjeshart ook met wit in te kleuren. En je teksten op vellum, goed idee!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart, erg mooi! Ik zal eens informeren wanneer we met ons groepje weer eens jouw kant op kunnen komen, is alweer een jaar geleden....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Originele kaart! Grappig dat je het woordje YOU een kwartslag hebt gedraaid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.