Happy Celebration #6

Hey hallo, 
Wat hadden we een geweldig weekend met het team van Knutsels en Kadootjes. 
We hebben het hele weekend, lekker zitten kletsen, geknutseld, heerlijk gegeten
Dus volop genieten..
Meer info volgt later deze week nog, en jullie mogen natuurlijk ook mijn creaties zien. 

Op naar het kaartje van vandaag. De set Happy Celebrations, 
ook zit er de tekst New Baby in.. 
Dus ik laat jullie vandaag een babykaartje en een verjaardagskaartje zien. 

Bij het onderstaande kaartje stempelde ik de achtergrond met zwarte inkt. 
Ook de rest bleef zwart wit, ik bevestigde het op een kraft kaartje. 


Het onderstaande kaartje is een verjaardagskaartje maar dan meer in beige grijs tinten. 


Ook bevestigd op kraft. 
Hopelijk heb ik je weer kunnen inspireren, morgen weer een nieuwe kaart en de laatste uit de serie. 
Zie ik je morgen weer? 



Product List

Reacties

  1. Leuke kaartjes.
    Tof dat jullie zo'n knutsel-vriendinnenweekendje organiseren!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk, die grote letters ! de boodschap is duidelijk
    fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee gave kaartjes! Ik hou van de eenvoud en de kleuren die je hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ingrid,
    ja, dat weekend was weer echt super. Kan me nu al verheugen op volgend jaar. Hihihi....je kaart is weer heel mooi. Ook deze set is prachtig en erg leuk dat je zo mooi laat zien wat de mogelijkheden zijn.
    Werk ze vannacht weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was dan weer echt genieten afgelopen weekend Ingrid...heerlijk lijkt me dat zo samen een heel weekend knutselen...en je 2 kaartjes zijn ook weer zooooo mooi...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt op jullie gezellige weekendje.
    heel erg leuk dat jullie dat samen doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.