Bloemen...

*Stampin'Up! bestellen 3 oktober, geef je bestelling door voor 10.00 uur*
*Please use Google translate, you can find it in the sidebar, on my blog* 

Hey hallo, 
Een heerlijke maandag ochtend gewenst, de start van een nieuwe week...
Gelukkig is het zonnetje hier al op tijd tevoorschijn gekomen, de afgelopen twee dagen was het hier zo mistig en bewolkt dat we pas de zon na 12.00 uur kregen te zien..
Vanavond is mijn workshop Nederlandse teksten. 
Ik maakte nog twee kaartjes, eentje laat ik morgen zien, en de andere vandaag. 
Aan de hand van een schets. 
 en met de set Boeket vol goede wensen...


Hieronder zie je de schets waar ik mee gewerkt heb. 
Als je op de afbeelding klikt kom je op het blog van Paper Players. 


Ik ben benieuwd wat de deelnemers op mijn workshop er van vinden. 
Fijne dag gewenst. 


Product List

Reacties

  1. Te gek kaartje, Ingrid, mooi samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart.
    xx Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Ingrid om vellum voor de pot te gebruiken. Heel leuk om op deze manier een bloemetje te sturen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele toffe kaart! En leuk, die Nederlandse tekst, daar hou ik van!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig kaartje met die pot met bloemen erop. En een leuke, Nederlandse tekst erbij. Gaaf,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet little jar of flowers...they look beautiful against the pink background! Thanks for using our sketch this week at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brilliant use of the mason jar full of gorgeous blooms as an element of the sketch. Thanks for playing along over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful way to show off the sketch! You've used such pretty colours too. Thanks for joining us at The Paper Players this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.