Trouwkaartjes

*Stampin'Up! bestellen 22 augustus*
*Wil je eerder je spullen in huis? Neem contact me me op*

Please use Google Translate, you can find it in the Sidebar on my blog..

Af en toe krijg ik wel eens de vraag of ik trouwkaartjes heb.
Toen ik de nieuwe catalogus in handen had, zag ik een hele mooie kerststempelset waar ook Mr & Mrs op stond, en in combinatie, met het hele mooie kerstpapier kun je er ook trouwkaartjes mee maken. Voor de set viel ik als een blok, ik ben namelijk gek op getekende cirkels....
Het is niet perfect getekend en dat vind ik nu zo mooi...
Het papier is wit met koper - champagne kleur - goud en zilver, dus echt perfect om trouwkaartjes mee te maken... 

Het blad bij het onderstaande kaartje is een koper kleur, en de onderste rand, is van het nieuwe papier en dat is een Champagne kleur... De cirkel heb ik een aantal keren gestempeld met Versamark en daarna geembost met koperen embossingpoeder.
De tekst emboste ik met witte embossingpoeder op zwart papier en maakte er een banner van.
Achter de tekst, zit wat slordig een koper draadje...


Hier zie je de schets, ik heb hem een kwart slag gedraaid... 



Deze kaart doet mee bij CTS#234
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan... 

Met hetzelfde papier en dezelfde stempelset maakte ik nog een kaartje.. 
Nu heb ik de cirkel een keer op kraft gestempeld met versamark en geembost met zilveren embossingpoeder..
Daarachter een Cirkel van de Swirly Scribble Thinlits..



Een heel ander kaartje, maar dat is nou weer zo leuk...
Bedankt weer voor je bezoekje...



Reacties

  1. mooie kaartjes met schitterende papiertjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele gave kaartjes Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, these are beautiful! Wonderful takes on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee mooie, chique kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe leuk is dat trouwkaartjes maken van kerstpapier! Het heeft een hele mooie uitstraling.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig papier, wat heb je hier twee mooie trouwkaartjes van gemaakt. En zo verschillend allebei, leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei heel leuke kaartjes! Mooi papier, maakt het heel chique.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaw, wat zijn ze ontzettend mooi! Zou bijna de set en het papier kopen, aarrgghh

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.