Margrietjes op mijn kaart....


*Stampin'Up! bestellen op 8 augustus, geef je bestelling voor 10.00 uur door*

Please use Google translate, you can find it in the Sidebar of my blog...

Oh heerlijk dat weertje van vandaag, dadelijk lekker even een rondje fietsen, heerlijk...
De komende week zal ik een paar voorbeelden laten zien met de kerstset die vanaf deze maand ook voor jullie te bestellen is... De set Carols of Christmas. 
Hier! kun je alvast een voorproefje zien... 
Ik ga jullie de komende twee weken, regelmatig voorbeelden laten zien met deze fantastische set....

Op naar mijn kaartje van vandaag. Deze schets, daar liep ik al de hele week mee rond, vaak onder het wandelen met de hond, probeer ik zaken op een rijtje te zetten. En ook zaken voor mijn kaartje dus.. Ik vind de schets echt geweldig, helemaal mijn ding, maar ik kwam er niet uit..
Alle ideetjes die ik had, dat was het toch net niet...

Tot ik vanmorgen het blogbericht van Colien zag wist ik het meteen, hoe mijn kaartje eruit moest gaan zien...Dus thnx aan Colien, hi hi...



Met de Daisy punch, drukte ik de bloemen uit, en gaf ze met de 3/4"circle punch een geel hart.. 
De drie banners maakte ik van zwarte cardstock, vellum en het bloemetjes strookje maakte ik uit de set Little Loves Framelits dies. 

Hieronder zie je de schets... 


Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan van..
Global Design Project; GDP098
Daar doet deze kaart aan mee...
Fijne zondag, en bedankt voor je bezoekje...




Reacties

  1. Wat een prachtig kaartje Ingrid....net als je vorig kaartje ook heel erg leuk!
    Bedankt voor je leuk berichtje op mijn blog over het Pieterpad!
    Jullie zijn ook al een eindje op weg.....succes nog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha dat is grappig! Toen ik de kaart van Colien zag had ik ook opeens een idee met een bloemenstempel die ik al een tijdje heb liggen! Jouw kaart is erg leuk! Mooi met dat vellum.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie frisse kaart en toch zomers!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Leuk accent dat witte takje en heerlijk s'zomerse kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.