Lief kaartje....

*Please use Google Translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you*

Ik laat jullie een kaartje zien met een heel schattig olifantje.. uit de set A Little Wild... 
Ik moet je bekennen in eerste instantie liep ik niet meteen warm voor de set, 
maar ik kan je vertellen dat ik er leuke kaartjes mee heb gemaakt...
Daar volgt veel later nog wel meer over....
Het olifantje lag al op mijn tafel, en toen ik de schets voorbij zag komen, wat het idee snel geboren... 



Een lief kaartje voor een nieuwe wereldburger....


Deze kaart doet mee bij CTS #233 
Als je op de afbeelding klikt kom je op het blog terecht.. 

Wat vindt jij van de set, en van het kaartje? 
In de set zitten nog mee wilde dieren, een leeuw en een heel schattig beertje...
Ook kun je er leuke labels mee maken... 

Morgen ga ik weer bestellen, wil je nog iets mee bestellen, geef dan je wensen door voor morgenvroeg 10.00 uur, naar ingrid.scrapfrutsels@gmail.com 

Vanaf morgen zal mijn blog 7 dagen lang in het teken staan van de set 
Carols of Christmas, zie ik je dan? 





Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.