Carols of Chirstmas #5

*Stampin'Up! bestellen 22 augustus*
*Wil je eerder je spullen in huis? Neem contact me me op*

Een hele goede zaterdag ochtend gewenst...
Kunnen jullie het nog een beetje volgen allemaal...? 
We zijn ondertussen beland op dag 5 van Carols of Christmas...
Ook vandaag heb ik weer een ander kaartje voor jullie..
Deze keer heb ik een blauwe lucht gemaakt, met een mooie sterrenhemel... 
De sterren en de maan zitten in de stans set...
De boompjes heb ik een glitteraccentje gegeven door winck of stella erop te doen..
De pareltjes en het zilveren draadje en ook de zilveren hertjes maken het geheel af... 


Heb je het begin gemist..? 

Klik hier!

Wil je de catalogus ontvangen? 


Morgen de 6e dag van Carols of Christmas..
Zie ik je dan. 
Tot morgen!


Reacties

  1. Wat maak je toch een prachtige kaarten met deze set! Dit is wel één van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stijlvolle kaart in het blauw met wit. Leuk die stans met de maan en de sterren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toffe kaart. Leuk om zo al die verschillende mogelijkheden met een set te zien...
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer wat anders dan de andere kaarten die je met deze set gemaakt hebt, mooi gedaan.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.