kerstkaart week 26 - start challenge Juni

*Stampin'Up!bestellen dinsdag 11 juli, geef je bestelling door voor 10.00 uur 's morgens*
*Make&Take nieuwe catalogus 1 juli van 10.00-13.00 of 3 juli van 19.30-22.30 uur - opgeven verplicht*       
*Tot eind augustus geld bij een bestelling van €60.00 ontvang een gratis inktpad naar keuzen, dit geld alleen bij Ingrid's Scrapfrutsels*


We zitten in week 26 met onze kerstkaarten. 
En ook de laatste donderdag van Juni dus dat betekent de start van een nieuwe challenge. 
Epie mocht deze keer kiezen. En zij vindt het leuk als je op je kerstkaart Engelen gebruikt. 
Nu ben ik gek op Engelen met kerst. Ik heb dan een hele verzameling Engelen, met allemaal een apart verhaal, met zorg , jaren uitgezocht, en die staan dan met kerst her en der maar ook in groepjes in de huiskamer. Ik vindt het geweldig, en gelukkig hebben ze hier in huis, geen problemen met deze afwijking. ha ha ha. 
Maar ik heb er geen stempel van. 
Wel heb ik een mooie blok met Tilda papier liggen, waar Engelen in zitten die je uit kan drukken..
Ik vind ze zo mooi, maar om nou een echte Tilda kaart te maken, zag ik ook niet zo zitten... 
Dus ik heb het maar heel eenvoudig gehouden...


Op het blog zien jullie nog mee leuke voorbeelden van Engelen op je kerstkaart. 
Laat je inspireren zou ik zeggen.. 
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan... 


Je kan nog mee doen vanaf morgen 7.00 uur tot en met 6 juli 23.55 uur. 
En de onderstaande prijs is beschikbaar gesteld door onze sponsor de Egel.. 


Mooi hé? Alle reden om mee te doen..
Fijne donderdag, en bedankt weer voor je bezoekje... 

Reacties

  1. Wat een mooie, vintage-achtinge kerstkaart is dit geworden! Romantisch ook met die engel, de grote strik en de doily. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met de bloemenpostzegeltjes erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart !
    Vintage? Die zegeltjes passen er goed bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige vintage kaart, heel mooi engeltje en die postzegels passen er prima bij ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief vintage kaartje Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige engelenkaart Ingrid!
    Wat heb je mooi achtergrond papier gebruikt met de sterretjes....ook de dolly met strik zijn heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    wat een mooie engelenkaart! En wat grappig dat je engelen verzamelt en ze uitstalt met kerst. Dat zal er vast heel mooi uitzien dan! Ik ga poberen mee te dien, hoor! Ik heb volgens mij wel ergens een stempel of plaatje met een engel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk kaartje, heb deze blok ook, had er niet aan gedacht! Misschien nog een idee voor volgende week...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, ik snap dat een hele kaart wat veel is maar dit is sfeervol. Leuk die postzegels ook.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ik jouw kaartje zie, vermoed ik dat ik zoiets ook nog heb liggen. Zal eens op zoek gaan :-)
    Ik vind het een heel leuk kaartje, Ingrid!
    Ik vind het altijd zo leuk om alle kerstkaartjes te bekijken op donderdag, maar dit keer ben ik wat verlaat omdat ik even vrijwel niet op internet kon...
    groetjes en fijn weekend!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.