Verjaardagskaartje gecased

*Stampin'Up! bestellen uit de nieuwe catalogus 5 juni - geef je bestelling voor 10.00 uur door*

*Please use Google Translate, you can find it in the sidebar*
Voor mijn schoonzusje die vandaag jarig is maakte ik het onderstaande kaartje..
GECASED van Global Design Project, Shawn de Oliveira.
Bij CASen wordt bedoelt dat je dezelfde set gebruikt als het voorbeeld, of dezelfde schets of dezelfde kleuren, of bloemen...zoals op het voorbeeld..
Ik ging met dezelfde set aan de slag, ik vindt het een echte vrouwen set, waar je mooie kaartjes mee kan maken. 



Ik heb de rand uitgeknipt, daarna in grove lijnen met inkt en een waterpenseel alles gekleurd...
Het papier is Shimmery White papier, waarmee  je heel makkelijk kan verven, en waar een glittertje op zit, dus uitermate geschikt voor vrouwenkaarten.. 
De kleuren zijn de nieuwe kleuren van SU..
Powder Pink - Berry Burst - Fresh Fig de groene kleuren zijn Old olive en Pear Pizzazz.
Ook het paarse papier wat je onderaan ziet is van de nieuwe collectie Fresh Florals DSP... 

Hierboven zie je de kaart die GECASED moet worden..
Deze kaart doet mee bij GDP#088
Ik wens je een fijne dag...

Reacties

  1. Gefeliciteerd met je schoonzusje, mooie kaart heb je voor haar gemaakt.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer dit kaartje Ingrid, leuk gedaan met die roos
    gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonzusje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vrouwelijke kaart, mooi die roos en prachtige kleuren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh ik vind die van jou echt veel mooier dan het 'origineel'! Gaaf met dat watercolor effect. Inderdaad echt een vrouwenkaart. Gefeliciteerd trouwens met je schoonzusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a lovely card Ingrid! And it is a pretty interpretation of Shawns card with your soft water colour wash. Thank you so much for playing along with this week’s Global Design Project challenge! Look forward to seeing you play along with us again soon. Make sure you pin your project to the official Global Design Team Pinterest Board..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ingrid ;O)
    Leuk dat je meedeed bij GDP deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.