Kaartjes en kerstkaart week 6

*Stampin'Up bestellen, ook voor België, op 21 februari* 
*Workshop kleuren 16 februari, meer info tabblad workshops*
*Bij een bestelling van €60.00, gratis product uit de SAB folder*

Afgelopen zondag had ik het rijk alleen thuis. Af en toe heerlijk om dat te hebben, en ik had me er enorm op verheugd...
Maar de dingen die ik hoopte te gaan doen, gewoon eens lekker bezig zijn met iets wat je leuk vindt, kwamen niet helemaal uit de verf. Het lukte me niet om dingen te maken die ik in mijn hoofd had..
Het onderstaande kaartje was als basis heel erg naar mijn zin. Lekker aquarellen met wat inkt, en de hoed heb ik gepaper pieced. Maar daarom heen had ik een tekst geschreven, wat niet mooi was..
En deze maandag weer eraf gehaald. 
Als iets dan niet naar je zin is, gaat het niet zo lekker... 
Maar nadat ik de tekst eraf had gehaald was ik wel weer tevreden, maar dat was maandag dus pas... 



De bovenstaande set Beautiful You, is zo mooi en zo veelzijdig. En de teksten erbij...die zijn zo mooi. Deze tekst heb ik in een iets uitgebreidere versie op de muur staan in mijn hobbyruimte..
En ik vond hem heel toepasselijk voor een vriendin die deze week jarig is... 


Het bovenstaande kaartje maakte ik aan de hand van de liftchallenge...Voor mijn teammaatje Nelly die gisteren jarig was. Nelly is fan van felle kleuren en van bolletjes papier..
Hier was ik redelijk tevreden over.... 


De zondag ook nog besteed aan een kerstkaartje maken...Simpel maar ik vond de kleuren zo leuk...
Idee gehaald van Pinterest...Papier is van Tilda..De sterren zijn van Stampin'Up!
Ach ik heb toch nog een produktieve zondag gehad..
Maar er zijn nog wel een aantal jarigen in Februari, dus ik moet nog even verder gaan met produktief zijn...
Ik wens jullie een fijne donderdag, en bedankt weer voor het langs komen... 

Klik op de foto om naar het blog van 52 WTC te gaan...





Reacties

  1. Vervelend hè? Heb je eindelijk eens het huis voor jezelf, komt er niets uit je handen...
    Maar de kaartjes die ik hier zie zijn allemaal heel erg mooi geworden.
    Hopelijk is de inspiratie terug.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaartjes heb je gemaakt Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om zo een vrije zondag te hebben Ingrid, en ja dan kan het gebeuren dat het toch allemaal niet zo gaat als je zou willen...Maar het zijn schitterende kaartjes die je gemaakt hebt...vooral die van de liftchallenge is heeeeeel leuk...prachtig die bloemen erop...en Nelly zal er vast hee blij mee geweest zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie hele verschillende kaarten, maar ze zijn allemaal mooi! Die voor Nelly heb je echt in 'haar' stijl gemaakt. Leuk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms heb je dát wel es , maar toch prachtige kaarten
    gemaakt hier zie ik... Ingrid , die bloemen is m,n favoriet
    Liefs van Epie .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zit voor het ogenblik ook een beetje met een inspiratiedipje. Maar komt door de stress op het werk, komt vast wel weer goed...
    Ik vind je kaartjes wel heel mooi, allemaal, zou niet weten welke mijn favoriet!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch nog een productieve zondag, de eerst en derde kaart zijn heel stijlvol. De kaart voor Nelly is prachtig, helemaal geschikt voor haar en je hebt de liftkaart heel mooi gelift.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar Ingrid, maar al met al heb je toch enkele prachtige kaartjes gemaakt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Productieve zondag (alsnog), wat een mooie kaartjes allemaal!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.