Kerstkaart week 28

Het is donderdag en tijd voor de wekelijkse kerstkaart. 
De afgelopen periode heb ik weinig kunnen knutselen, afgelopen week had ik nog een hele 
leuke workshop thuis, Tropical days, en daar heb ik nog wat voorbeelden voor gemaakt..
maar verder helaas geen tijd gehad...
De vakantietijd is ook bij ons op het werk aan gebroken, nu gaan de mensen op vakantie 
die geen schoolgaande kinderen hebben, want de schoolvakantie begint hier in het zuiden pas op 25 juli...En dat betekent dan voor iedereen toch wat extra werken...
Mijn kerstkaartje voor deze week was dan ook een snel klaar kaartje, 
maar dat geeft niet, ook dat is leuk om te doen, 
en het resultaat vind ik geweldig, en dat is toch het belangrijkste? 


Met de set Swirly Scribble Thinlits, draaide ik uit crumb cake drie cirkels uit, 
en de heb ik in elkaar gelegd, zodat het een krans lijkt. Met witte bakers twine maakte ik een strik voor boven in de krans. En nog wat sequins om het af te maken.. 
De achtergrond stempel is Playfull backgrounds en is ook gestempeld in crumb cake.. 
Wat vinden jullie er van? 
Doen jullie ook gezellig mee met 52 WTC
En kijk ook even wie er deze maand de challenge heeft gewonnen...
Fijne donderdag... 


Reacties

  1. Heel erg leuk Ingrid....meer hoeft er niet op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi inspiratiekaartje weer Ingrid!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Ingrid leuke stansjes en de tekst past er zo mooi bij...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is dit kerstkaartje! Ja, hier ook bezig met de eindspurt, nog een weekje en dan...vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg! Ik vind de zelfgemaakte krans prachtig. Helemaal met het woord JOY erop.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.