Challenges...


Stampin'Up!is gestart met Bonus Days

Stampin'Up! bestellen dinsdag 19 juli, laat me voor 10.00 weten wat je wilt betsellen, 
via ingrid.scrapfrutsels@gmail.com

Gaan we naar de kaartjes van vandaag, wat is het toch vreselijk het nieuws van vandaag over de aanslag in Nice, ik wordt er altijd verdrietig van, en vraag me dan af hoe dat verder moet gaan in de wereld...
Het onderstaande kaartje maakte ik voor een lieve klant die het, helemaal niet gemakkelijk heeft, en nu zeker een kaartje nodig heeft... 
Ze snapt heel weinig van Engels, dus daarom de NIEUWE Nederlandse set erbij gepakt. 

Recht uit het hart..dit kaartje komt recht uit mijn hart...

om haar heel veel sterkte te wensen. 
Ik heb de May flowers thinlits erbij gepakt om de bloemen te maken. Ze is gek op bloemen... 

Ik heb de onderstaande kaart Ge-CASED, dat betekent dat je dezelfde stempels, of dezelfde kleur of dezelfde schets kan gebruiken als de onderstaande kaart...
Ik heb de schets gebruikt... 

Deze kaart doet mee bij; GDP#044

Het is heerlijk om weer even achter mijn hobby tafel te kruipen, ik heb het gemist...
Gisteren plaatste ik een kerstkaart met de Swirly Scribbles Thinlits, ik kreeg toen meteen een reactie van een collega of ik er ook een verjaardags- kaart mee kon maken, en natuurlijk kan ik dat. 


Congrats is van de set Sunshine Wishes, en de bloemen zijn van Jar of Love
De schets is van retro sketches..

Deze kaart doet mee bij; RTS#222
Ik wens jullie een fijne dag toe, en morgen kom ik zeker weer terug, met nieuwe kaartjes. 



Reacties

  1. 2 mooie kaartjes, leuk om te zien hoe je van een kerstkaart een verjaardagskaartje maakt, je eigen kaartje liften :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What gorgeous creations Ingrid! Thanks so much for sharing your talents and joining in with this week's Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Ik vind de tweede zo gaaf van kleur! En net wat je zegt: wat gebeurt er toch in de wereld! Nu ook nog Istanbul met de staatsgreep.... Naar allemaal dat er zoveel mensen gestorven zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love both of these cards! I like how you switched the butterfly for the flower from the CASE card! Thank-you for taking the Global Design Project Challenge ~ Krista from Canada

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.