Gold

* Actie maand Juni: koop voor €60.00 aan produkten bij mij en krijg een gratis inktpad*

Bij DCL hebben ze deze keer een leuke nieuwe uitdaging. 
Er moet namelijk GOUD op je creatie te zien zijn..
In de nieuwe catalogus vindt je een hele leuke lijn papier met zwart - goud - en hard rose 
Pop of Pink DSP, ik ben met die lijn en de stempelset 
Pop of Paradise aan de slag gegaan..


De bladeren zijn geembost met gouden embossingpoeder en daarna uitgeknipt. 
De sequins zijn her en der op geplakt en hebben ook een goud kleur..
Ook de rose twine draad is nieuw. 
Deze zomer kom je niet om de flamingo heen, maar hij is ook zo leuk, en echt zomer toch? 
Deze kaart doet mee bij: DCL#256

Wil je deze complete bundel ook aanschaffen ? 
De complete prijs van de set is €61.25 
En omdat het een actiemaand is; krijg je er in Juni een gratis inktpad ( naar keuze) bij...







Wil je deze set graag in je bezit hebben? Mail me dan..
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com
Deze set zal ik de komende week in het zonnetje gaan zetten...

Fijne dag... 

Reacties

  1. Flamingo's zijn echt hartstikke hip! Leuk hoor. Mooi is de combinatie van zwart, wit, roze en goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje!
    Mooie kleurencombi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je heerlijk ijverig bezig Ingrid! En ook zo lekker enthousiast over je SU spulletjes! Je kaart is een prachtig voorbeeld van de set en mooie flamingo!!
    Je reminder van K&K is ook schitterend! Als ik dichterbij woonde kwam ik ook bij je aanschuiven voor zo'n leuke workshop!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met de flamingo in de hoofdrol, heel leuk gemaakt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, daar issie weer! De flamingo! Heel erg gaaf!! Nu ik ze gezien heb zie ik ze overal: op kleding, toilettasjes, hoesjes...hoe is het mogelijk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal goed dit kaartje! Gaaf deze kleurencombi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, flamingo's zie je veel nu. Wat een supermooie kaart, Ingrid! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.