Zeg het met bloemen

Zo mooi, een vers bosje bloemen op je tafel...
Ook bloemen op je kaart zijn zo mooi om te maken, het geeft een feestelijk gevoel
en het kan ook iemand een steuntje in de rug geven...
Zo veelzijdig zo mooi bloemen...
Vandaag een paar bloemen op een kaartje...
Ik ben aan de slag gegaan met de hele mooie bloemenset Garden in Bloom
ik gebruik het te weinig, maar er is zoveel moois...
Daarom maar een aantal kaartjes mee gemaakt, de set ligt toch op mijn werktafel..



Ik heb een CAS kaartje gemaakt, eerst het onderste en bovenste deel afgeplakt met memoblaadjes en toen gestempeld. In mooie felle kleuren, zodat het een vrolijk kaartje wordt voor een jarige..
Deze kaart doet mee bij: 

Dan vragen ze bij Global Design Projects om Natuur..
Daar passen bloemen en bijen natuurlijk ook heel goed bij...Bijtjes horen nu eenmaal bij de natuur, en zonder bijtjes geen natuur en geen mooie bloemen meer.... 
Dus daarom gebruik ik ze nu op mijn kaartje, als steun aan alle bijtjes die met uitsterven worden bedreigd.... 


Ook weer gemaakt met deze mooie set, en van de kaart een strook afgeknipt. 
De voorkant is dus korter als de achterkant, en hier zit een strook DSP op..
English Garden DSP heet het papier.... 


Hier zie je de stook zitten...


 Deze kaart doet mee bij : GDP#031 - nature

En dan heb ik nog hetzelfde inspiratie kaartje voor jullie gemaakt met dezelfde set, 
maar dan met Gorgeous Grunge set erbij...




Ik kreeg ook nog een opdracht om een tweetal kaartjes te maken, iemand die 35 jaar werd een vrouw, meestal pak ik dan een schets bij de hand, dat wordt mijn leidraad..De leeftijd moest erop komen dat was het belangrijkste...
Ik maakte deze in het paars gecombineerd met crumb cake.. 


De set Number of Years blijft zo gaaf om te gebruiken..
In een handomdraai heb je een leuke kaart met bloemen en al...
Hieronder zie je de schets...

Deze kaart doet mee bij: FMS#232

Dan de andere kaart die ik maakte voor de opdracht, en dat was een man die 60 werd, daar moest ook de leeftijd op komen te staan... 
Gemaakt met de set  Numbers of Years en embossingmal World Traveler Textured Impressions en Going Places DSP


Hieronder zie je de schets... 


Deze kaart doet mee bij: RTS#210

Dat waren verder de challenges, ik ben nog aan de slag gegaan voor de workshop volgende week zaterdag om 13.30 uur, als je zin hebt kom gezellig naar Herten toe, er is nog plaats...
Mannenkaarten heb ik jullie hier ook al laten zien, maar er is nog meer leuks wat je kan maken...



Is het niet leuk? Laat me weten als je ook wilt komen, via ingrid.scrapfrutsels@gmail.com
Ik wens jullie een gezellig weekend toe, ik ben aan het werk, dus komt er van kaarten posten niet veel...Geniet er van.... 




Reacties

  1. Wow, wat een productiviteit! Mooie kaarten, zeg! Die bovenste set, Garden in bloom, is fantastisch, wat een mogelijkheden. Je mannenkaarten zijn ook gaaf, erg stoer! Helaas zitten mijn zaterdagen voorlopig vol, maar wie weet zit er weer eens een ritje richting Herten aan te komen ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je schitterende kaartjes gemaakt Ingrid....prachtig!
    Je bent wel ijverig geweest zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed bezig geweest Ingrid. Prachtig stempelwerk en mooie kaartjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een productie! De bloemenset is prachtig. Vind het bijtje dat erbij zit zo leuk. Ook je mannenkaart zijn top. Werk ze dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow ingrid wat een schitterende kaartjes allemaal....de bovenste bloemenkaartje zijn zooo mooi.... prachtig die bloemen
    maar ook je mannenkaartje zijn heeeel leuk...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een serie met prachtige kaarten, de eerste vind ik echt schitterend. Bij de kaart voor de 35-jarige vind ik die bloemetjes heel mooi. En dan nog drie stoere mannenkaarten. Een heel fijn weekend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat is een hele reeks kaarten op je blog vandaag!!! De bloemenkaarten vind ik prachtig...ik hou er wel van!
    Je mannenkaarten zijn gaaf en stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige serie kaarten heb je weer gemaakt. De bloemen bijen set vind ik super prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaarten, Ingrid. Je hebt me weer wat inspiratie gegeven voor die stempelset. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Graag tot de volgende keer. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What sweet projects! Great showcase of this stamp set! Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project Nature Theme Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful cards! So very detailed! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.