Kerstkaart week 17 en nieuwe challenge

Vandaag is het al weer de laatste donderdag van april, en dat betekent een nieuwe challenge bij 
 52 WTC..Monique mocht deze keer het thema bepalen: 
Gebruik een kerstman op je kaart..

Niet zo moeilijk toch? En erg leuk op kerstkaarten, deze hoort er ook bij..
Ik heb de kerstkaarten gefotografeerd met mijn telefoon, ..
Ik ben aan de slag gegaan met het papier Home for Christmas en de kerstman is uit het papier geknipt..


Wat lintjes en knoopjes maken het af...


Doen jullie ook gezellig met ons mee? 
Je kan je kaart vandaag insturen, en voor de challenge vanaf morgen tot 5 mei 23.55 uur..
Gezellig als je mee doet..
Fijne donderdag... 


Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    heel mooi kaartje! EN de foto's zijn prima. Mijn zoon zi aatst dt hij niet snapte dat ik de foto's met een toestel maakte en niet met mijn telefoon, omdat mijn camera in de telefoon 13 megapixels heeft en de camera 5..Tsja, dat moet ik nog een uitvogelen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart met een vrolijke kerstman !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes met leuke kerstmannetjes en tekst erop Ingrid!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige toffe kerstmannen, je kaartjes zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi dit kaartje Ingrid....zo leuk dat kerstmannetje erop....en geniet nog maar heerlijk van het mooie Barcelona....hier is het toch maar guur en koud...maarrrrr heerlijk weer om lekker binnen aan de freubel te gaan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Deze doet me denken aan de gouden boekjes van vroeger.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.