Allerlaatste weekly deals...


Dit zijn de allerlaatste weekly deals. De weekly deals gaan verdwijnen, daarom nog even een mooie actie.....Zijn ze niet geweldig! Ik doe morgen een bestelling de deur uit, geef je bestelling door voor morgenvroeg 10.00 uur via ingrid.scrapfrutsels@gmail.com
Ik heb in de maand April een actie, bestel je voor €50.00 of meer ontvang je een gratis kado met een waarde van €5.00, bij een bestelling van €100.00 ontvang je al een kado van €10.00...
Bij een bestelling van €60.00 of meer doe ik een extra bestelling voor je de deur uit deze week..



Ik heb verder nog plaats op mijn workshop op zaterdag 23 April, woon je wat verder weg, dan is dit de gelegenheid om eens gezellig naar mijn workshop te komen...Het is zaterdag middag, van 13.30-16.30 uur...Laat me wat weten als je wilt komen, en neem gerust iemand mee...

Verder wil ik jullie nog wat inspiratie kaartjes laten zien waar ik de laatste dagen mee bezig was, even tussendoor, want ik moet mijn workshop voor volgende week nog voorbereiden.
Maar er zijn zoveel mensen jarig in April, dat ik even een voorraadje moet maken...
Zoals je ziet ben ik ook vreemd gegaan, met de geraniums, dit is een stempel van Different Colors..

DE mooie bloem van Picture Perfect in drie delen te stempelen, voor een prachtig resultaat..


De mooie vlinder van Watercolor Wings


De leuke bloem van Botanical Gardens


En hieronder zie je de Geraniums van Different Colors..Een kaartje van 14x14 cm, een mooie afmeting..


Ik wens jullie een fijne dag, en morgen ben ik weer terug met een kerstkaartje...
Tot morgen!


Reacties

Wil Frutsel zei…
Een mooie serie kaartjes Ingrid, en ook het kaartje hieronder ziet er top uit. Je bent weer lekker bezig geweest!!
xx Wilma
Diny zei…
Wat heb je prachtige kaarten gemaakt Ingrid....schitterend!
Groetjes Diny
Rosina zei…
Wat een schitterende kaartje heb je weer gemaakt Ingrid....het zijn allemaal toppertjes...

groetjes Rosina