Kerstkaart week 53 en challenge

Vandaag start week 53 van 52 WTC....
De laatste dag van het jaar, terugkijkend wat het jaar ons gebracht heeft. 
Met ieder zijn eigen verhaal...
Wat zal 2016 ons brengen? 
Vandaag op de laatste dag van het jaar ga ik in ieder geval twee blogberichten plaatsen, normaal tegen mijn principes in, maar nu kan het niet anders...Dus straks nog een bericht, dit is het eerste bericht van vandaag. 
De challenge bij 52 WTC start ook vandaag, en ik mocht deze keer het thema bepalen...
Het is: Gebruik een dier(en) op je kerstkaart......

Ik heb gebruik gemaakt van een rendier. 
Een simpel kaartje maar wel een echt kerstkaartje vind ik.....



Het rendier is geembost met goud poeder, en daarna uitgeknipt en in de ster geplakt. 
Je kan nog mee doen tot volgende week donderdag 7 januari 23.55 uur met de challenge. 
Doe je niet mee met de challenge mag je gewoon je kerstkaart plaatsen. 
Rest mij nog jullie een heel mooi uiteinde te wensen, wij houden het rustig hier...
Gezellig spelletjes doen met Lieke....wat borrelen...Nieuwjaarsdag komt de familie van Paul nieuwjaar wensen hier.....dus ik duik nog even de keuken in......de boodschappen zijn gelukkig binnen, en hoef ik niet meer de drukke winkel in vandaag. 

Ik wens jullie een mooi creatief nieuw jaar toe..En bedankt voor al jullie bezoekjes en reacties het afgelopen jaar......



Reacties

  1. Mooi hert!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik dit een gave kerstkaart! Geweldi dst gouden hert op het 'boekenpapier'. Echt een topper. Hele gezellige jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Ingrid ! Ik wens je alvast een gelukkig, gezond en creatief 2016 ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind dit een prachtige kaart! supermooi Ingrid!
    groetjes, en beste wensen voor een prachtig en creatief 2016!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.