Reminder challenge K&K


Vandaag is de reminder aan de beurt van de lopende challenge bij Knutsels&Kadootjes.... thema: Alles behalve rechthoek of vierkant.
En gisteren hadden we de 50 deelnemers al gepasseerd....wat geweldig om te zien....
Deze keer heb ik een kaartje gemaakt in de vorm van een bloemenpot. 
Het leuke is dat je de bloemen eruit kan schuiven en dus een kaartje over houd waar de bloemen boven aan zitten... 


Ik ben aan de slag gegaan met de leuke stempel Flower Patch, met deze stempelset heb je in een handomdraai een hele mooi kaart met bloemen....Ik heb de maten zelf een beetje aangepast.... Het idee heb ik van Pinterest, de rest zelf gemaakt.... 


Het lintje houdt de pot als het ware een beetje bij elkaar...
Doen jullie ook al mee bij Knutsels & Kadootjes? Klik even op de naam om ook de creaties van mijn teammaatjes te zien, en je te laten inspireren...

Weet je nog geen sinterklaas kadootje? Wil jij graag iemand verassen met een kadobon van Stampin'Up! voor de Sint? Ze zijn bij mij al verkrijgbaar vanaf €7.50...mooi ingepakt zoals je op de foto kan zien...Laat me wat weten als je er eentjes wilt ontvangen...


Fijne zondag gewenst..... 




Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Prachtige bloemenkaart!
    Hebben jullie al sneeuw? Hier heeft het vanacht gesneeuwd maar het is alweer weg.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Monique nog niet vanmorgen heb ik wel flink moeten krabben om de ruiten schoon te krijgen van de auto toen ik vertrok op het werk. Toch gaf de temperatuur nog 1 graad aan . Groetjes Ingrid

      Verwijderen
  2. Hoi,

    Prachtige creatie, mooie kleuren. super.
    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk bloemenkaartje Ingrid...tot donderdag bij Martine!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemen creatie !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Ingrid...leuk gedaan met die label erin...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijk zeg, deze bloempotkaart! Leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke bloempotkaart heb je gemaakt. Door de zwarte pot komen de bloemen prachtig uit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een origineel idee! Gave bloempot, lekker fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.