Rouwkaarten

Rouwkaarten wie heeft ze niet nodig. . . . 
Iedereen wel, en het is denk ik een van de meest gelegenheden waarbij je met een kaartje kunt laten weten iemand tot steun te kunnen zijn. 
Ik maak er regelmatig, alleen al voor de voorraad en de verkoop, en toch probeer ik dan iedere keer weer een nieuwe soort te maken. 
Pas geleden was ik op de beurs in den Bosch, en ik kocht stempeltjes die je goed op rouwkaarten kan gebruiken met takjes. Ik probeerden wat uit, en zoals meestal van het een komt het ander....


Dan ga je weer met andere kleuren wat proberen, dan weer met een andere achtergrond. 
Ik heb dit afgelopen middag gemaakt, een collega van mij had er een paar nodig, vandaar dat ik even door ging. 


Ook zit ik dan ondertussen wat te zoeken op Pinterest en kom dan weer een ander idee tegen, ook maar even maken....en zo heb je weer een aantal verschillende kaartjes. 


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren..... 
Van de week was ik ook  bezig met mijn workshop programma klaar te maken voor de komende twee maanden. Onder het tabblad workshops vindt je alle info hierover. 
Ik wens jullie nog een fijne avond, en morgen kom ik terug met een kleurrijk kaartje..... 


Reacties

  1. Wouw...prachtig gedaan Ingrid!!! Heel stemmig en bijzonder!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn deze condoleancekaartjes Ingrid...mooi gedaan in verschillende kleurnuances....heel stijlvol...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh....Ingrid....wat heb je prachtige condoleance kaarten gemaakt!
    Deze kleurtjes lenen zicht er heel goed voor.....super gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Ingrid,
    als ik deze zie, denk ik: dat ga ik ook doen. Ik heb van de week een kaart moeten versturen die niet te zwaar moest zijn. Laat ik binnenkort zien, maar deze zijn heel stemmig en stijlvol.
    Mooi met die inkt en in deze kleuren.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn zeker niet de gemakkelijkste kaarten en uit ervaring weet ik hoe fijn het is als je lieve post krijgt. En dan is zo'n prachtige, zelfgemaakte kaart echt een troost, ze zijn heel mooi Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig Ingrid! Die bieden heel veel troost.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas hebben we deze kaartjes ook wel eens nodig, maar het liefst niet te vaak.
    Je kaartjes zijn echt prachtig, en heel stijlvol.
    Zelf heb ik best wel moeite met het maken van deze kaartjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie collectie . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spijtig dat je ze nog hebt, maar niets aan te doen... Je hebt er hele mooie kaartjes van gemaakt! Heel klassevol! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt! Het blijft lastig om voor deze gelegenheid kaarten te maken vind ik. Mooi dat je kleuren hebt gebruikt en dat het toch vrij sober is gebleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaarten Ingrid.
    En ja ik ga workshops geven op de beurs in Mechelen.
    Mijn vriendin heeft een winkel/webshop Het Hobbypaviljoentje en zij staat met een stand op de beurs en op haar stand ga ik alle 5 de dagen workshops en demo's geven. Heel leuk.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig zijn je condoleance kaarten heel smaak en stijlvol
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een sfeervolle kaarten,die zullen veel troost bieden aan degene die ze dan nodig heeft...
    Lieve freubelgroetjes,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De reden dat deze kaartjes verstuurd moeten worden is nooit leuk. Maar ik vind je kaartjes heel mooi en heel stijlvol!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.