Kleurencombi

Vorige week ging bij SU-per challenge een nieuwe uitdaging van start. Ik vind hun uitdagingen altijd zo leuk dus ik probeer mee te doen, dit keer moet je een kaart maken aan de hand van een hele mooie kleurencombi.


Dit is een hele mooie frisse combinatie. Maar nu nog bedenken wat voor kaartje ik er mee zou gaan maken. Ik heb gekozen voor een kaartje met alleen stempelwerk. Was dat eerst een hele opgave voor mij, tegenwoordig gaat het me dat wat makkelijker af. 
Kijk maar mee....


Ik maakte de cirkels door zelf in een window sheet, rondjes te ponsen van verschillende grote. 
Met de sponge dauber breng je de inkt aan in de cirkels, en hierbij heb ik de kleuren gebruikt van de opdracht. Pool Party - Tangerine Tango - Lost Lagoon
Daarna de bloemen gestempeld, Garden in Bloom met zwarte inkt. 

Deze kaart doet mee bij: SU-per challenge #101
Hieronder zie je alle gebruikte materialen. 
Ik wens jullie een fijne dag, ik vrees dat de regen vandaag blijft vallen. 








Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Dat ziet er leuk uit Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van dit soort kaartjes!!
    Handig om zelf je template te maken.....ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof gedaan !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt SU-per leuk gedaan !!!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Ingrid, ik vind dat stempelen toch supermooi, maar ben er zelf geen held in!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kaartje heb ik even vergroot, mooi strak en mooi design. Ook w.b. kleur! Stencils maak ik ook wel zelf, leuk is deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Ingrid, leuk die zelfgemaakte cirkels en de kleuren zijn schitterend!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,
    dit is echt een topper! Ik heb hem opgeslagen op mijn laptop, want dat wil ik ook eens proberen. Echt super mooi met die cirkels en dat stempelwerk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Ingrid...prachtig gestempeld in schitterende kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super kaartje is schitterende kleurtjes Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg! Gaaf gestempeld zo met die cirkels en bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart! Goede verdeling van cirkels en bloemen. Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge
    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.