kerstkaart - week 39 en challenge

Vandaag zitten we al weer op de laatste donderdag van de maand september, en dat betekent voor 52 WTC en nieuwe challenge.
Ik heb de kleuren bepaald aan de hand van het kleurenpallet waar ik afgelopen week de mannenkaart voor een 50 jarige mee heb gemaakt. Ik vond het ook wel kunnen met deze kerstkaart.



Ik stempelde de achtergrond met de lichtblauwe Soft Sky inkt,en deed er nog glitter steentjes op voor een sprankelend effect. Hieronder vindt je weer produkt info....
Doen jullie gezellig met ons mee bij 52 WTC....
Ik kom straks jullie kaarten bewonderen, eerst mijn bedje opzoeken, daar ben ik aan toen na een nacht werken.....Tot straks....

Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. helemaal leuk, met dat hert er op, geslaagd kaartjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....wat een prachtig kerstkaartje Ingrid....heel erg gaaf gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, kan heel goed in deze kleuren, geeft nieuwe inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kerstkaartje ingrid...leuke hertje ...maar ook die tekststans is super

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Ingrid, mooi samengesteld!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi van kleur, zeg! En wat is dat hert gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Supermooie kleuren bij elkaar en een leuke stempel! Lekker geslapen? Lot, mijn dochter, is net afgestudeerd verpleegkundige. Wennen hoor, die verschillende diensten...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kerstkaartje Ingrid, leuke kleurtjes heb je gebruikt

    alvast een fijn weekend

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.