Kerstkaart week 37

De donderdag is kerstkaartjes dag, zijn jullie daar al voor in de stemming of niet?
Ik vind het momenteel geen probleem, omdat Stampin'Up! allerlei leuke artikelen om de markt heeft gebracht om een leuk kerstkaartje in elkaar te zetten.
Ik ben aan de slag gegaan met de gave set Winter Wishes...Ik liet me inspireren door de kaart van de Liftchallenge.


Ik heb het redelijk neutraal gehouden, alleen de het blauw Marina Mist, springt er wat uit. 
Ook de houten ijsster is uit de nieuwe folder, en het jute hoort er ook bij vind ik ...
Hieronder vindt je de kaart die je moet liften. 


Deze kaart doet mee bij: Liftchallenge#91
Doen jullie ook mee met je kerstkaartje vandaag? 
Hieronder vindt je de producten die ik heb gebruikt. Fijne dag....





Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Leuk kerstkaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is jouw kerstkaartje Ingrid....leuke winterstempeltjes heb je gebruikt....KNAP gedaan!!!

    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei prachtig! Als mijn stempels binnen zijn zal ik ook eens gaan oefenen.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou aan die lift heb je wel een heel aparte en eigen draai gegeven Ingrid, leuk gedaan!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje, leuke winter lift, echt iets anders

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tinten heb je gebruikt! Houten snowflake is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje, geweldige stempels heb je gebruikt!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leukerd vind ik dit. Mooie stempeltjes en mooi ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lift , Ingrid, gaaf in de echt winterse tinten! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk in dit stijltje, beetje Noors. Leuke lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje weer!
    ik ben ook begonnen vanavond , maar werd weggeroepen (had niet eens bereikbare dienst, maar ben een van de weinigen die bekwaam is in een bepaalde handeling) om naar een cliënt te gaan in de wijk.
    Hij komt er binnenkort op. Jouw kaartje is erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi de te liften kaart uitgewerkt tot een winterkaart .
    Ik las je bericht bij mij over die schattige kerstmutsen en met mijn slaapkop drukte ik op verwijderen ipv publiceren . Stom hé , dus als je tijd hebt om nog eens op bezoek te komen bij mijn kerstvogeltjes , dat zou ik heel tof vinden . Fijn weekend ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De nieuwe spulletjes van SU zien er zeker geweldig uit. Tof kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.