Kerstkaart week 36 en challenge

Al weer in week 36 zitten we met de kerstkaarten.
De challenge van Augustus is nog in volle gang, je kan nog mee doen tot vanavond 23.55 uur.
Mijn 3D kaartje maakte ik samen met de serie kaartjes van vorige week.
Weet je nog dat ik toen schreef dat ik op zolder nog wat had gevonden??
Het waren de uiltjes van Eline Pellinkhof, ik gebruikte ze eerder altijd zonder de 3D zeg maar, ik had nog een paar vellen liggen, half afgeknipt, maar nog genoeg om er twee kaartjes mee te maken.



Ik gebruikte ook het bijpassende papier....en zo zijn er weer twee kaartjes klaar voor de voorraad. 
Doen jullie ook mee? 
Fijne donderdag!

Reacties

  1. Twee super leuke kaartjes Ingrid....mooi zijn de uiltjes en het airmail papier is heel erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaartjes Ingrid,
    leuke uiltjes en super met het bijpassende papier,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat leuk met die uiltjes erop! Gelukkig dat je ze tegenkwam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten met deze schattige uiltjes. Ze blijven leuk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig Ingrid, eerst hebben we het over Studio Light en uiteindelijk heb ik toch een 3Dtje gekozen maar had aanvankelijk dus deze enige uiltjes in mijn hand. Daar heb ik 2 jaar geleden alle kerstkaarten mee gemaakt en jij laat weer precies zien waarom, super super leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kerstkaartje Ingrid...super schattig met die kerstuiltjes....MOOI gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje, heel gezellig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuke kaartjes zeg Ingrid ! Tof met die uiltjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh superleuk! Toen ik de challenge zag dacht ik: ik heb nog uiltjes geknipt en geplakt liggen. Maar helaas geen tijd genoeg gehad.
    Jouw kaartjes zijn allebei echt superleuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn geweldig !! Ik had ze bijna gemist !
    Ze zijn super tof !!!! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.