Kerstboom??

Bij de liftchallenge hebben ze weer een leuke uitdaging, maak een kaart met driehoekjes. Ik zag hele leuke voorbeelden voorbij komen van het team...maar natuurlijk wil je wat anders proberen. 
Dan vormt Pinterest een uitkomst, ha ha, wie heeft dat tegenwoordig niet? 
Weet je het even niet...Pinterest weet raad zou ik zeggen.... 
Ik zag een quilt voorbij komen, toen ik driehoekjes ingaf bij de zoekfunctie, en daar heb ik mijn kerstkaart mee gemaakt. Het is dan wel geen donderdag, maar toch leuk om even tussendoor aan de slag te gaan met deze kerstkaart. 
Ik ponste met de TREE pons driehoek boompjes uit, en knipte het stammetje ervan af...
Zo kreeg ik de basis allemaal driehoekjes in tinten van het papier 
Home for Christmas Designer series paper.
Ik ponste ook uit effen cardstock driehoekjes. 
En dan is het een kwestie van neer leggen en op plakken zodat er een boompje ontstaat. 
Ik plakte nog wat enamel dots erop en op de pot een houten hartje. 



Deze kaart doet mee bij: Liftchallenge#92
Hieronder vindt je weer productinformatie.. 
Tot morgen....dan ben ik er weer met een gewoon kaartje.....



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. helemaal leuk en inderdaad, ik denk dat iedereen wel pinterest raadpleegt =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, heel leuk bedacht de boom met die lossen stukjes, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Ik ga ook meteen eens even snuffelen op pinterest, bedankt voor de tip.
    Fijn weekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie van een kerstboom heel erg leuk gedaan Ingrid
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee !
    Ziet er gaaf uit !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super leuk en origineel gedaan! Toffe lift, heel erg bedankt daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend ! EN origineel ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf idee, al is het dan geleend je moet er toch naar zoeken en je eigen draai aan geven, leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan Ingrid die kerstboom met die driehoekjes...prachtig liftkaartje...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,

    Leuk ideetje. Je kerstboom. Superleuk gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig, die boom! Erg mooi gedaan en een gave kaart, Ingrid! Dank voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eigenlijk ben ik niet zo van de kerstkaartjes, daarom reageer ik ook bijna nooit op een kerstkaartje. Maar voor deze wil ik wel heel graag een uitzondering maken.
    GE-WEL-DIG!!!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een kei leuk idee! Ook ideaal om zo restjes op te maken.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.