50 jaar getrouwd - nieuwe challenge K&K

Een tijdje geleden vroeg mijn vader me of ik een kaartje wilde maken voor een stel wat 50 jaar getrouwd is, het zijn bekenden van ons, vroeger kwamen we er regelmatig en we zijn ook wel eens samen op vakantie geweest. Wat wil je kinderen in dezelfde leeftijd, dan is er wel een match. 
Het stel heeft altijd een agrarisch bedrijf gehad, maar nu hebben ze de boerderij over gedaan aan hun zoon, en wonen in een gewoon huis, zeg maar. 
Op de beurs in Den Bosch, kwam ik plaatjes tegen van Syta van Gelderen, waarop koeien stonden, op zich allemaal heel grappig, en ik zag er wel wat in om daar wat leuks mee te doen, dus kocht ze ook........En nu kwamen ze van pas.......
Wat is er leuker om bij deze opdracht ook een koe als blikvanger te gebruiken, de herinnering aan hun is toch ook de boerderij die ze hadden.....



Ik gebruikte retired producten van SU, de harten mal is ook retired, maar ik kon er geen afstand van doen, en hij blijft dus nog bij me, zo kan ik er leuke kaartjes mee maken, trouwkaartjes, geboortekaartjes, wat is er leuke om daar hartjes op te gebruiken. Het kaartje heb ik voorzien van mijn persoonlijke naamstempel, dus misschien hebben ze het wel in de gaten dat hij van mij afkomt.....dat maakt het extra leuk natuurlijk. De kaart heb ik geschreven en is goed gekeurd door mijn vader, Nu nog wachten tot hij verstuurd kan worden.......

Het thema van de nieuwe challenge is: Gebruik dieren op je kaart.......

Doen jullie ook mee met de nieuwe uitdaging bij: Knutsels & Kadootjes? Neem een kijkje op het blog om nog meer voorbeelden te zien van mijn teammaatjes.......Jullie hebben weer vier weken de tijd om ons te verassen met leuke kaartjes. Verder is er vanaf vandaag iets nieuws te melden bij K&K, neem daarom ook maar eens een kijkje op het blog.

Fijne zondag.... 

Reacties

  1. Altijd mooi om een persoonlijke kaart te maken, zeker voor zo'n gelegenheid! Gaaf kaartje, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige voorbeeldkaart Ingrid, leuk plaatje heb je d'r op!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart !
    Leuk met die toepasselijke koe !
    Zal zeker gewaardeerd worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gecombineerd Ingrid.....het is een PRACHTIG kaartje geworden! Wij zagen tijdens het wandelen op het Pieterpad ergens verkeersborden beschilderd met koeien....dat was ook heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een enige kaart met een heel verhaal Ingrid, dat zijn toch vaak de aller aller leukste en al helemaal voor de ontvangers!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    leuk om het verhaal achter de kaart te lezen. Je hebt er echt over na gedacht en er een heel mooie toepasselijke kaart van gemaakt. Dat zal vast in de smaak vallen bij de ontvangers.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart op maat Ingrid, super...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik dit kaartje in eerste instantie zag dacht ik, "hey... dit ben ik niet zo gewend van Ingrid" Nu ik je bericht gelezen heb, is alles duidelijk.
    Maar dat neemt niet weg dat het gewoon een super leuk kaartje is geworden.
    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super zo'n persoonlijke kaart. Ik hou ervan. Dat maakt het leuker om te maken.
    Net als Renate dacht ik ook....geen echte Ingrid. Maar met het verhaal op de achtergrond is het helemaal goed....Natuurlijk is het altijd goed!
    Fijne week, liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Ingrid....erg leuk gedaan met het koeienplaatje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee zo om een kaart te maken. Dat het koe uit het hart komt.
    Het heeft toch wel wat speciaals als je zolang ene bedrijf hebt gehad. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.